En ook al zijn het er veel loeckie, dan is dat geen reden om er maar helemaal niks aan te doen, toch?
Verder voel ik geen behoefte om je te pb'en hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loeckie schreef:@ Rosita: nee, dat is niet bij mij in de buurt. Maar Rosita... Het einde is zoek! Zoveel katten, weet niet eens hoeveel. Zie er soms katten lopen die ik nog nooit gezien heb! Echt, geloof me nu maar, tis een spelt in een hooiberg (verder zijn ze niet ''op stal'', maar in de wei bij ons thuis, maar dat doet er niet toe)
En dan zal het idd op de kosten van de DA moeten, kheb geen ezeltje in de wei staan die geld schijt (was het maar zo)
Quellian schreef:Desnoods ga ik zelf die kat vangen en brengen. Als andere mensen de ballen er niet voor hebben.
loeckie schreef:Quellian schreef:Desnoods ga ik zelf die kat vangen en brengen. Als andere mensen de ballen er niet voor hebben.
Vind dat je aardig ver gaat meissie. Lees toch een keer stukken tekst! Heb de ballen er zeker voor (ook om jou een schop onder je hol te geven... begin me aardig kwaat te maken over mensen die het altijd veel beter weten!)
Jeetje, wat weer typisch bokt zeg!
Draverlove schreef:Ik snap beide verhalen, maar ja, kijk als het er nou 1 was oke, wij hebben 3 jaar geleden ook een zwerver in huis genomen, maar als het er heel veel zijn, ja..
Quellian schreef:Draverlove schreef:Ik snap beide verhalen, maar ja, kijk als het er nou 1 was oke, wij hebben 3 jaar geleden ook een zwerver in huis genomen, maar als het er heel veel zijn, ja..
Dan is het begin er door er 1 naar het asiel te brengen
Een kat kan al makkelijk 15 kittens per jaar krijgen en die planten zich ook voort, etcetc.