Wie heeft er allemaal een Stafford?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:51

x_shirley_x schreef:
Wendy1, die Chels die je daar laat zien op die foto is echt schattig

Nog 1 foto van mijn hondje:

Afbeelding

Hihi schijn bedriegt dat is de ondeugenste van allemaal,zo kijkt ze altijd asl ze wat doet wat niet mag en dan dat koppie schuin erbij

Trouwens jij heb ook een leuke hond!!!

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 23:33

baroen schreef:
Sissa schreef:
hahhaa ja joh, maak er nog ff van dat ie van rubber is ofzo... een prikband is een prikband, maak er niet meer of minder van dan dat het is, ik veroordeel het ook niet, maar kan er niet tegen als er gedaan word alsof het niks voorsteld... in verkeerde handen kunnen deze banden ontzettend veel schade aanrichten en wel degelijk de huid perforeren...

Waarom denk je dat ik nu een andere riem voor dr gekocht heb

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 03:09

baroen schreef:
hahhaa ja joh, maak er nog ff van dat ie van rubber is ofzo... een prikband is een prikband, maak er niet meer of minder van dan dat het is, ik veroordeel het ook niet, maar kan er niet tegen als er gedaan word alsof het niks voorsteld... in verkeerde handen kunnen deze banden ontzettend veel schade aanrichten en wel degelijk de huid perforeren...

sissa schreef:
Waarom denk je dat ik nu een andere riem voor dr gekocht heb

ik reageer op jou uitleg over de prikband... niet op het feit dat je hem gebruikt hebt of dat je nu iets anders gebruikt jou uitleg was nogal.. hmm tja hoe moet ik het zeggen... het afdoen alsof het niks voorsteld zo'n prikband

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:01

Moet zeggen dat ik het wel met Baroen eens ben, in verkeerde handen kan zo'n band inderdaad heel veel schade aanrichten, maar ik vind het wel goed van je dat je nu een andere hebt gekocht, ik vind die prikbanden veel te onvriendelijk

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 16:23

Ja k snap wel dat jullie dachten dat in probeerde die riem zacht uit te laten drukken, wat niet mijn bedoeling was
Maargoed, verder nog Staffords op bokt?

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:29

Vind dat er nog aardig veel staffs op bokt zijn als ik dit topic zie, zie ook zowiezo bij BB regelmatig staffs voorbij komen

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:16

wendy1 schreef:

Hihi schijn bedriegt dat is de ondeugenste van allemaal,zo kijkt ze altijd asl ze wat doet wat niet mag en dan dat koppie schuin erbij

Trouwens jij heb ook een leuke hond!!!

Dankje .

Nouska

Re: Wie heeft er allemaal een Stafford?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:38

angellove schreef:

Niet elke hond is hetzelfde....net zo als de mens... toch?
Als die hond inderdaad heeft aangevallen....dan is hij zo gemaakt door zijn eigenaar... en misschien was je moeder met je zusje op zijn territotium... en dat hij het alleen beschermde... het is natuurlijk niet leuk als zoiets gebeurd....
Maar hoe vaak hoor je dat mensen ook door een labrador, rottweiler of zo zijn aangevallen of gebeten....

Misschen nog wel vaker dan door een staff...

Ik moet even de Labra's verdedigen : als er meer mensen door Labra's gebeten worden dan door Staffie's (serieus?) dan komt dat hoogstwaarschijnlijk doordat er tig keer zoveel Labra's zijn dan Staffie's... Dus dat kan je niet echt vergelijken.

De meest agressieve honden blijven in mijn ogen trouwens poedels en teckels en dat soort kleine monsters, maar goed, die rukken er tenminste niet meteen je halve arm af...

-x- Nouska

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:53

Gatver; dat je um zo een riem om kan doen.
Straks krijgt ie ergens een klap van, hoppa; pennen in zijn nek.

Ikzelf heb niet zo een hond, maar vind ze wel heel gaaf!
De buren hadden er een.

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 21:10

Commentaar over de riem mag achterwege gelaten worden
Als je er dan toch iets over kwijt wilt, doe dat dan in een PB

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:28

Leuke foto's van Staffords zitten er bij

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:37

Nouska schreef:
angellove schreef:

Als die hond inderdaad heeft aangevallen....dan is hij zo gemaakt door zijn eigenaar... en misschien was je moeder met je zusje op zijn territotium... en dat hij het alleen beschermde... het is natuurlijk niet leuk als zoiets gebeurd....
Maar hoe vaak hoor je dat mensen ook door een labrador, rottweiler of zo zijn aangevallen of gebeten....

Ik moet even de Labra's verdedigen : als er meer mensen door Labra's gebeten worden dan door Staffie's (serieus?) dan komt dat hoogstwaarschijnlijk doordat er tig keer zoveel Labra's zijn dan Staffie's... Dus dat kan je niet echt vergelijken.

De meest agressieve honden blijven in mijn ogen trouwens poedels en teckels en dat soort kleine monsters, maar goed, die rukken er tenminste niet meteen je halve arm af...

-x- Nouska

Feit blijft dat niet staffords op nr 1 staat, maar een ander ras, weet zo snel even niet welk ras. Lijkt me dat ze daar bij die tellingen wel rekening hebben gehouden met het feit wel ras meer voorkomt etc

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 00:01

Nouska schreef:
angellove schreef:

-x- Nouska

Ik denk dat er wel degelijk MEER labjes zijn als staffords of misschien een gelijk aantal!
Denk niet dat er meer staffords zijn als labjes hoor,als je al ziet dat er al heeeel veel labjes worden gebruikt voor blinde geleidenhond(wat overegins prachtig is)

Het is gewoon van de staff zn uiterlijk,en de kaakracht die tegenzit,een andere hond laat los een staff blijft hangen!

shasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 00:23

Ik heb ook een staffie Afbeelding

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 02:10

Wat een leuk beestje heb jij zeg shasta
Kan je me wat meer over em vertellen?

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 17:51

wendy1 schreef:

Ik denk dat er wel degelijk MEER labjes zijn als staffords of misschien een gelijk aantal!
Denk niet dat er meer staffords zijn als labjes hoor,als je al ziet dat er al heeeel veel labjes worden gebruikt voor blinde geleidenhond(wat overegins prachtig is)

Het is gewoon van de staff zn uiterlijk,en de kaakracht die tegenzit,een andere hond laat los een staff blijft hangen
!

Idd, onze hond zal niet bijten..Maar als ie bijt heb je wel een probleem, hij zou misschien wel los willen laten, alleen het gaat niet..

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:46

Dat is wat de meeste mensen zo eng vinden. Die denken gelijk aan afgescheurde lichaamsdelen, en zoiets haalt met stip de krant en huppa, slechte publiciteit. Terwijl de terrier van de overburen iedere dag wel een voorbijganger in de enkels kan happen, maar dat is meestal niets om over naar huis te schrijven. Toch snap ik het wel, dat mensen dan bang zijn dat een ras als bijv. de Stafford misbruikt wordt. Helaas niets aan te doen.

-x- Nouska

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 23:53

Consort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 13:00

Ook ik heb twee Engelse Staffords (Staffordshire Bull Terriers dus). Foto's zijn te zien in mijn profiel. Ik ben helemaal gek van het ras en mijn vriend en ik doen samen met bevriende fokkers ons uiterste best om het imago van Staffies te verbeteren. Dat er in het begin van dit topic wordt gezegd dat sommige mensen een Staff aanschaffen als statussymbool is ABSOLUUT WAAR! Helaas...

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 19:36

Ik vind die 1e errug mooi zeg!

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:35

Jaaa! Wij hebben thuis een hele leuke lieve am. stafford kruising genaamd Shanny! We zijn allemaal gek op hem (vooral mn moeder) en het is dan ook de leukste hond die ik ken!
Hier een paar foto's van Shanneman in het bos
Afbeelding

Afbeelding
Onze kleine furby

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 23:46

Leuke hond BasiNami, waarmee issie gekruist??

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:25

Ik heb 2 stafford..steffie en cher...

en stafford zijn echt de leukste liefste honden die je kunt hebben...

ik heb bouviers gehad..en een herder,een rotweiler..maar echt daar kunnen ze allemaal niet tegen op!!

Consort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:26

Sissa schreef:

Dank je! Dat is mijn teefje Dizzy. Ze is Nederlands Kampioen dus mooi is ze inderdaad! Dizzy heeft al heel veel gedaan; shows lopen, behendigheid en gehoorzaamheid t/m GG1 (landelijk examen). Een multi-getalenteerde hond dus, hahaha!! Helaas heeft ze met behendigheid haar knieband ingescheurd, waardoor het trainen voorlopig op een laag pitje staat.

Die kleine vent in mijn profiel is mijn reu Stanley. Op de foto was hij nog maar een paar maanden oud. "Stan the Man" komt uit Zweden en hij heeft een Engelse vader. Inmiddels is hij al een stuk groter (zal binnenkort eens nieuwe foto's plaatsen) en hij is een prachthond. Zowel qua uiterlijk als karakter. Hij is supersociaal en wordt nergens warm of koud van. Stan is eigenlijk veel mooier dan Dizzy (laat het haar maar niet horen...), dus we hopen over een jaartje ook Ch. voor zijn naam te kunnen zetten. Overigens is Stanley in Oostenrijk Europees Jeugdkampioen geworden bij de Staffords

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:20

Consort schreef:
Sissa schreef:

Dank je! Dat is mijn teefje Dizzy. Ze is Nederlands Kampioen dus mooi is ze inderdaad! Dizzy heeft al heel veel gedaan; shows lopen, behendigheid en gehoorzaamheid t/m GG1 (landelijk examen). Een multi-getalenteerde hond dus, hahaha!! Helaas heeft ze met behendigheid haar knieband ingescheurd, waardoor het trainen voorlopig op een laag pitje staat.

Die kleine vent in mijn profiel is mijn reu Stanley. Op de foto was hij nog maar een paar maanden oud. "Stan the Man" komt uit Zweden en hij heeft een Engelse vader. Inmiddels is hij al een stuk groter (zal binnenkort eens nieuwe foto's plaatsen) en hij is een prachthond. Zowel qua uiterlijk als karakter. Hij is supersociaal en wordt nergens warm of koud van. Stan is eigenlijk veel mooier dan Dizzy (laat het haar maar niet horen...), dus we hopen over een jaartje ook Ch. voor zijn naam te kunnen zetten. Overigens is Stanley in Oostenrijk Europees Jeugdkampioen geworden bij de Staffords

hey Ilse, wat leuk om hier wat van je te lezen... je hebt twee prachtige kanjers hoor