Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Mijn moeder heeft een Labrador en die laat ze uit met een Gentle Leader. Je wilt niet weten hoeveel mensen er met een grote boog omheen lopen, omdat ze denken dat het een muilkorf is
Mensen zijn echt zó ontwetend, dat het gewoon dom maakt.
Quellian schreef:Mijn moeder heeft een Labrador en die laat ze uit met een Gentle Leader. Je wilt niet weten hoeveel mensen er met een grote boog omheen lopen, omdat ze denken dat het een muilkorf is
Mensen zijn echt zó ontwetend, dat het gewoon dom maakt.
Jus_dOrange schreef:
Volgens mij is de gemiddelde Jack Russel nog gevaarlijker dan die Herder
, ik vind Herders zooo mooi. Wij hebben ook een hele gevaarlijke hond, namelijk een Rottweiler(tje). Hij jaagt wel eens op vliegen maar meer dingen doet hij geen kwaad, als je al naar 'm kijkt alsof je 'm gaat aaien gaat hij plat om z'n mooie buikje te laten zien. Hij heeft trouwens vandaag nog heerlijk lopen rennen met een herder, die uiteraard ook net zo vals is als mijn hond
.
daantjuhhh schreef:Jus_dOrange schreef:
Volgens mij is de gemiddelde Jack Russel nog gevaarlijker dan die Herder
, ik vind Herders zooo mooi. Wij hebben ook een hele gevaarlijke hond, namelijk een Rottweiler(tje). Hij jaagt wel eens op vliegen maar meer dingen doet hij geen kwaad, als je al naar 'm kijkt alsof je 'm gaat aaien gaat hij plat om z'n mooie buikje te laten zien. Hij heeft trouwens vandaag nog heerlijk lopen rennen met een herder, die uiteraard ook net zo vals is als mijn hond
.
Ja en met dat vooroordeel heb ik altijd te maken..
Oei die lelijke agressieve jacks...
super eigenwijs enz..
nou die van mij zou qua karakter net zo goed een lieve makkelijke golden retriever kunnen zijn.
Quellian schreef:Mijn moeders hond was een rampenplan
Hij heeft zelfs privéles gehad, tja...
Maar mijn moeder heeft reuma en kan die hond echt niet houden als hij een gewone riem om heeft. En een slipketting trekt ie zó hard door dat hij piepend begint te ademen, dat is gewoon niet vriendelijk meer.
patries_kjp schreef:en das ook weer een vooroordeelhahahahaha
en zo blijf je bezig