Hier in de buurt loopt er ook wel eentje rond,
en die man is zelf van de politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sissa schreef:Nouja ik snap er helemaal nix meer van
De 1 zegt dat de AM stafford wel verboden is en de ander weer niet..
Anyway ik ben mn Stafford al 11 jaar, dus no way dat ze dr van me afpakken...
Ze heeft trouwes wel papieren enz.
suziej schreef:Die is niet illigaal!
Hier in de buurt loopt er ook wel eentje rond,
en die man is zelf van de politie.
Sissa schreef:Nouja ik snap er helemaal nix meer van
De 1 zegt dat de AM stafford wel verboden is en de ander weer niet..
Anyway ik ben mn Stafford al 11 jaar, dus no way dat ze dr van me afpakken...
Ze heeft trouwes wel papieren enz.
Marshaha schreef:wat ik heb begrepen:
pitbullachtigen zijn illegaal als ze geen geldig nederlandsstamboompapier hebben.
dat wil niet zeggen dat ze zonder pardon worden afgemaakt hoor!!
een tijd terug waren in rotterdam een aantal staffords ed afgemaakt he, maar al deze honden hadden dus geen papier PLUS iemand aangevallen. dus niet zomaar van straat geplukt ofzo
Marshaha schreef:ik had een bullterrier zonder stamboom. ze was de liefste van de wereld! (o wat mis ik haar)
maar je moest eens weten hoeveel mensen ons erover hebben aangesproken dat we geen pitbull mogen hebben (ze leek niet eens op een pitbull), of mensen die hun kinderen wegtrokken voor onze hond (pas op das een pitbull).
echt sneu, en later zagen we dat datzelfde kindje wel een helelieve echte pitbull mocht aaien bij de mac donalds.. erg hoor.
onley schreef:Niet waarschijnlijk, je bent em op zeker kwijt.indd de honden worden niet zo maar van straat afgeplukt, kom je de politie tegen en je kunt niet aantonen dat je americaanse stafford een stamboom heeft dan ben je waarschijnlijk je hond kwijt.
Citaat:
en alle kruisingen bijv staff met rotweiler, staff met labrador, enz enz dit MAG ook niet en deze honden vallen ook onder de pitbullachtige honden
Citaat:ze controleren er gelukkig (nog ) niet op, maar ze willen dus de iligale staffords er dus helemaal uit gaan halen met de tijd.
Citaat:maar ik heb ook weer gelezen dat ze die regel willen intrekken (ministerie van landbouw) en dat ze de iligale honden willen gaan toelatenomdat het er al zo veel zijn dat er geen houden meer aan is, en bij de baasjes willen gaan kijken wat de omstandigheden zijn en of de hond wel goed en conseqent word opgevoed. dat is allemaal iets voor de toekomst en ik hoop dat ze die regel er door kunnen trekken.
Ik heb er namelijk ook 1 zonder stamboom.
En het is de liefste hond van de hele straat...
Sissa schreef:Oke ik snap het nu wel
Vind het trouwes erg jammer dat de Pitbull in NL verboden is, vind het erg mooie honden!