Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebel schreef:Nogmaals: in Nederlandse slachthuizen gaat het er heel anders aan toe
runningkawa schreef:Nergens is het welzijn beter dan Nl
Dus als je je dan druk maakt, doe het dan idd over waar het gebeurd, zoals in in het buitenland
In NL word er er weinig aan de laars gelapt, of gebeuren er dingen buiten het weten van de boeren om, zoals dat er begin van het jaar dingen in het voer gedraaid werden, maar daar moet je bij de voer fabrikant zijn, niet bij de boer.
regels zijn niet waterdicht, maar ook echt niet flink aan de laars te lappen.
daarvoor is er te veel papier werk, wat als het niet klopt, alles uitgeplozen word.
je moet alles kunnen verantwoorden.
Zoals hier eerder vermeld, verdiep je er maar eens echt in hoe het in Nl gaat, dus niet via de sites als lekker dier, want die liegen alles aan elkaar en zullen idd, die slechte boer miljoen keer naar voren halen, alsof alle boeren zo zijn.
Maar ja, met echte filmpjes en cijfers van nu, win je geen zieltjes, want het is (gelukkig) allemaal zo erg niet meer.
runningkawa schreef:
haha, echt grappig, weilanden geneog in NL
ik zou willen dat het waar was, dan was een stukkie grond ook niet zo duur in NL![]()
runningkawa schreef:Lege weilanden zegt niet dat daar niks mee gedaan word
Je kan er geen jaren, het hele jaar door beesten opzetten.
runningkawa schreef:En jullie nogal naief, komt het daardoor misschien?
Nogmaals, verdiep je er eens in
Ga eens onderzoeken of het mogelijk is alle beestjes los te gooien in de wei (ja ook de huisdieren en je paard, dat zijn ook dieren)
En dan zullen we eens verder spreken, want met mensen die nooit een stap op een boerenerf hebben gezet en alles van sites en horen zeggen hebben, nee, daar kun je geen goede discussie mee voeren.
Simpelweg omdat dat geen eerlijk beeld is.
Smakelijk eten
edit
neerbuigend vind ik juist de smilies richting mij
Omdat het er maar ff niet mee eens ben
Nou daar is een discussie toch voor
maar nogmaals, ik vind wat jullie schrijven nogal naief, dat is niet gemeen bedoeld, maar zo komt het over
alles van sites, niks van eigen zien
Fielychi schreef:je bedoelt runningkawa?
Dat idee heb ik namelijk ook.
En tegelijkertijd erg neerbuigend tegenover loeder hier. Ieder zijn eigen mening en een iemand ander zijn mening wil niet zeggen dat het FOUT is.
eet ze!