) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Dieuwke1989 schreef:Kijk: heeft die vriendin van jou geen ouders die daar op letten? als ik zoiets ooit bij onze hond zou flikken dan weet ik zeker dat ze me naar halt zouden sturen. Dierenmishandeling is strafbaar. Het dronken voeren van een hond is totaal achterlijk: het beestje weet niet wat hem overkomt.. Ducktape om zijn poten heb ik al helemaal geen woorden voor en haarlak op zijn neus nog minder: dat spul stinkt voor ons mensen al en een hond zijn neus is ontzettend sterk, wat moet dat beest niet doorgemaakt hebben zeg! zet toch maar eens die stap naar de dierenbescherming/politie, dit kan echt niet! (en je kunt ook een anonieme tip geven aan de dierenbescherming, dan hoef je je naam niet te zeggen!)
Sabien_Horsi schreef:Ik vind de dierenbescherming overdreven. Die mensen doen echt hun best om mishandelede dieren te redden, dieren die geen eten krijgen, of in elkaar worden geslagen. Dit dier, word op dat bier en die andere dignen na best goed verzorgt, krijgt goed te eten, heeft een heeeeeeleee grote mand, en word 4 keer per dag uitgelaten, en krijgt heel veel aandacht. het was niet mijn bedoeling dat mensen tegen mij boos werden, en gigen zeggen dat ik de d.b moet bellen, ik wou alleen weten of andere mensen het ook mee hadden gemaakt. dus hou a.u.b op met die d.b wand ik bel toch niet.
mooi zo .,. en oh ja... haal je conclusie eens door alle reacties die je hebt gekregen na je vraag.. wedden dat je dan zegt dat iedereen gelijk heeft? en dat weet je ook wel maar dan puur dat dierenbescherming bellen echt niet stom is als je het doet om deze situatie te vertellen hoor ze zijn enorm blij dat er iemand is die om dieren geeft en die het gewoon meld ongeacht wat voor situatie..
swoeky schreef:je weet dat je zulke reacties kan verwachten, en dat is logisch ook, je krabbelt nu behoorlijk terug vanwege de kritiek. de meeste kritiek is niet eens op jou, maar op jou vriendin gericht, ja logisch dat ze zeggen dat je de db moet bellen. en nu maar zo gaan doen dat die hond gemeen was, nou en, heeft die hond dit verdiend dan?? NEE!!!
juist ja... Lame schreef:Het is ons ook een keer overkomen, we gaven een feestje thuis en een jongen heeft een heel flesje bier aan onze Jack Russel gevoerd...
Toen ik daar achter kwam heb ik hem het huis uitgetrapt en de hond boven op bed gelegd naast m'n vriend, die was namelijk in dezelfde staat als de hond.. En ze hebben met z'n tweeen hun roes uitgeslapen..
Toen ik een paar uur later naar bed kwam, lagen ze allebei nog precies in dezelfde houding..
Ik was echt zooooooooooooo verschrikkelijk kwaad.. Die jongen wordt bij ons in het dorp overal uitgenodigd, behalve bij ons thuis.. Ik hoef zulke mensen niet in mijn leefomgeving..
Een hond kan zelf niet beslissen.. die eet en drinkt alles.. dan moet de mens de wijzere zijn....
)