Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_16 schreef:me buurvrouw heeft de politie gister gebeld omdat ze kabaal hoorde. dus toen kwam de politie en heeft m toen opgepakt. zijn hand lag goed open maar toch . ... en me zusje is nou bij haar vriend en die zecht ook ik kom niet terug ... het is hij of ik .
IMJ schreef:@cavaletti, vechthond of niet, niemand mag een hond ophangen!!! Wat een verschrikkelijke kl@@tz@k!!!! Die kerel moet gewoon echt vast komen te zitten!
Desiree schreef:Ik sluit me aan bij cavaletti. Als je komt aan mijn honden, dat is nog erger dan wanneer je aan mij komt. Ik bega dan een moord.
IMJ schreef:@cavaletti
Voel je niet aangevallen. Ik lees goed. Ik blijf erbij, vechthond of niet, je hangt geen enkele hond op! En een etiket "dit soort familie's" kan je eigenlijk ook niet zeggen zo op I-net, wrs ken je deze familie helemaal niet, voor de TS toch niet leuk om te lezen!Dit meisje is verschrikkelijk geschrokken en het is verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren, ongeacht welke familie of wat voor soort hond!
Heb zelf ook een hond... Moet er ook niet aan denken dat dit mij overkomt!!!
fjordygirl schreef:Sorry cavaletti, maar dat vind ik een rare uitspraak.
Zulke mensen hebben een gevaarlijke hond???
Misschien heb je niet goed gelezen.... de vriend heeft namelijk de hond opgehangen en is dus de rare figuur.
En als die moeder hem heeft leren kennen toen hij nuchter was kan het best een aardige vent zijn.
Maar mensen veranderen door drank.
Dus misschien was het wel een golden retriever ofzo en geen vechthond.
Is het al bij je opgekomen dat dit misschien een hele normale familie kan zijn??
Maar dat moeders de verkeerde man tegen is gekomen?????????
IMJ schreef:@ cavaletti: oke oke... al goed!
Wrs een hond die heel goed wist waar hij meebezig was! Deze L.U.L. verdiende het blijkbaar om gebeten te worden!
Aan de TS: zit hij nu in vast oid? Hoe gaat het je moeder en zusje?
Wat zegt je moeder hiervan? Sterkte hoor!
z0rr0 schreef:hang hem op!
wat eeen azo tyvus leier domme kanker caulokill
serkte
cavaletti schreef:[Veel mensen snappen niet dat mijn beesten mijn kinderen zijn, ik kies bewust voor geen "echte "kinderen en beschouw mijn beesten gewoon als kinderen. Nou sommige mensen hebben daar geen begrip voor,
[/quote]
Desiree schreef:cavaletti schreef:[Veel mensen snappen niet dat mijn beesten mijn kinderen zijn, ik kies bewust voor geen "echte "kinderen en beschouw mijn beesten gewoon als kinderen. Nou sommige mensen hebben daar geen begrip voor,
[/quote]
Dat komt omdat ze dat niet respecteren. DAt WILLEN ze niet respecteren. Ik weet er alles van want ik loop daar ook steeds tegen aan. Tot mijn grote ergernis. Want voor mij zijn mijn honden ook mijn kinderen.
Verder snap ik wat je bedoelt met vechthond: zulke mensen nemen vaak een hond met een stoere reputatie en niet omdat ze van een hond houden. GEwoon puur voor de status dus. Een labrador heeft bij zulke lui niet de juiste status. Een rottweiler of een pitbull wel.