me hond is opgehangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Re: me hond is opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:16

Wat heb jij voor een slechte moeder dat ze haar kinderen blootstelt aan zo'n vent? Kan ze dan werkelijk helemaal niet zonder dat ze met een moordzuchtige alcholist in zee gaat ten koste van haar kinderen en haar hond?

OetMoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:17

ooh, het lijkt me echt vreselijk om zoiets te horen/te zien te krijgen .. Ik zou er denk ik mijn leven lang een trauma aan over houden ..

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:18

ik vraag me inmiddels wel af wat voor soort hond het is, zal me niks verbazen dat zulk soort mensen een vechthond hebben,
Is erg l.u.l.l.i.g. om te zeggen maar vaak als zo`n man drinkt en agressief is dan is de vrouw of vreselijk onderdanig en bang, of ze doet net zo hard mee, want anders blijf je echt niet bij zo`n man.

Inderdaad dan een erg goed voorbeeld, maar vertel eens wat voor soort hond het was?

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:20

Myyy goooodd!
Da doe je toch niet!!
Stomme vent! Hang je zelf opinplaast van die lieve beesten!
Welk ras was het?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:21

meisje_16 schreef:
me buurvrouw heeft de politie gister gebeld omdat ze kabaal hoorde. dus toen kwam de politie en heeft m toen opgepakt. zijn hand lag goed open maar toch . ... en me zusje is nou bij haar vriend en die zecht ook ik kom niet terug ... het is hij of ik .

en hoe gaat het met jouzelf, en wat gaat je moeder doen? Neem aan dat ze hem niet meer dan 3 dagen kunnen vasthouden.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:23

@cavaletti, vechthond of niet, niemand mag een hond ophangen!!! Wat een verschrikkelijke kl@@tz@k!!!! Die kerel moet gewoon echt vast komen te zitten!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:28

zo zijn wij aan onze hond gekomen, onze buurman was fokker, en ik had daar een verzorghond(:p jaja)
op een dag zei hij ook; knuffel hem nog maar even goed, het touwtje hangt klaar, morgen is ze er niet meer, ze is al zes jaar en heeft acht nestjes gehad.....

dus ik helemaal overstuur, gelukkig kreeg mijn moeder hem zo ver dat wij haar kregen.....

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:28

Eh ja IMJ, maar dit is nederland. Voordat je hier vast komt te zitten moet je eerst een paar kinderen hebben uitgeroeid en zelfs dan NOG kom je al weer vrij over een paar jaar.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:29

IMJ schreef:
@cavaletti, vechthond of niet, niemand mag een hond ophangen!!! Wat een verschrikkelijke kl@@tz@k!!!! Die kerel moet gewoon echt vast komen te zitten!

Eerst goed lezen voor je wat zegt,
Ik bedoel namelijk dat zulke mensen waarschijnlijk om stoer te doen een "soort"gevaarlijke hond hebben, het klinkt namelijk een beetje als een aparte familie, Als een moeder het pikt dat haar vriend drinkt, agressief enz is, dan moet je of zelf van dezelfde soort zijn , of erg bang en onderdanig zijn.

Als iemand mijn hond of ander beest wat aan zou doen dan kan ik je echt op een briefje geven dat er een begrafenis bij komt, want ik heb er echt wel voor over om een paar jaar te zitten, maar dood gaat die vent,

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:32

Ik sluit me aan bij cavaletti. Als je komt aan mijn honden, dat is nog erger dan wanneer je aan mij komt. Ik bega dan een moord.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:35

Desiree schreef:
Ik sluit me aan bij cavaletti. Als je komt aan mijn honden, dat is nog erger dan wanneer je aan mij komt. Ik bega dan een moord.

Nou ik zweer je echt, ik denk daar wel eens aan want wij hebben ook erg rare buren, die mensen houden vogels en ik heb katten, honden, paarden enz, die mensen schieten met luchtbuks enz enz.

ik heb al tegen mezelf gezegd, als mijn beesten wat overkomt maak ik diegene echt af, laat me ontoerekeningsvatbaar verklaren en voila binnen de kortste keer weer vrij, ik zou dan echt het mijn plicht voelen om zo iemand gewoon hetzelfde aan te doen,
Veel mensen snappen niet dat mijn beesten mijn kinderen zijn, ik kies bewust voor geen "echte "kinderen en beschouw mijn beesten gewoon als kinderen. Nou sommige mensen hebben daar geen begrip voor,

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:37

@cavaletti

Voel je niet aangevallen. Ik lees goed. Ik blijf erbij, vechthond of niet, je hangt geen enkele hond op! En een etiket "dit soort familie's" kan je eigenlijk ook niet zeggen zo op I-net, wrs ken je deze familie helemaal niet, voor de TS toch niet leuk om te lezen!Dit meisje is verschrikkelijk geschrokken en het is verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren, ongeacht welke familie of wat voor soort hond!

Heb zelf ook een hond... Moet er ook niet aan denken dat dit mij overkomt!!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:38

Sorry cavaletti, maar dat vind ik een rare uitspraak.
Zulke mensen hebben een gevaarlijke hond???
Misschien heb je niet goed gelezen.... de vriend heeft namelijk de hond opgehangen en is dus de rare figuur.
En als die moeder hem heeft leren kennen toen hij nuchter was kan het best een aardige vent zijn.
Maar mensen veranderen door drank.
Dus misschien was het wel een golden retriever ofzo en geen vechthond.
Is het al bij je opgekomen dat dit misschien een hele normale familie kan zijn??
Maar dat moeders de verkeerde man tegen is gekomen?????????

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:40

IMJ schreef:
@cavaletti

Voel je niet aangevallen. Ik lees goed. Ik blijf erbij, vechthond of niet, je hangt geen enkele hond op! En een etiket "dit soort familie's" kan je eigenlijk ook niet zeggen zo op I-net, wrs ken je deze familie helemaal niet, voor de TS toch niet leuk om te lezen!Dit meisje is verschrikkelijk geschrokken en het is verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren, ongeacht welke familie of wat voor soort hond!

Heb zelf ook een hond... Moet er ook niet aan denken dat dit mij overkomt!!!

Nee maar ik bedoel niet dat omdat het een vechthond is het eventueel gerechtvaardigd is een hond op te hangen, JUIST niet, GEEN een hond hoef je voor mijn ogen wat te doen.
Ik bedoel dat zulke idiote mensen waarschijnlijk zo`n soort hond hebben, kan me namelijk niet voorstellen dat zulk soort mensen een labrador heeft.
Dus ik val je niet aan hahah zou niet durven, maar denk dat je niet helemaal begrijpt hoe ik het bedoelde

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:43

idd, aangeven, dit klinkt echt te ongelooflijk!

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:44

fjordygirl schreef:
Sorry cavaletti, maar dat vind ik een rare uitspraak.
Zulke mensen hebben een gevaarlijke hond???
Misschien heb je niet goed gelezen.... de vriend heeft namelijk de hond opgehangen en is dus de rare figuur.
En als die moeder hem heeft leren kennen toen hij nuchter was kan het best een aardige vent zijn.
Maar mensen veranderen door drank.
Dus misschien was het wel een golden retriever ofzo en geen vechthond.
Is het al bij je opgekomen dat dit misschien een hele normale familie kan zijn??
Maar dat moeders de verkeerde man tegen is gekomen?????????

NEEEEEEE zo bedoel ik het niet, ik snap dat het allemaal verwarrend is en dat een stuk tekst vaak anders gelezen word dan de bedoeling was.
Al was het de gevaarlijkste pitbull die er rond liep, dan nog moet je van de hond afblijven, ik heb zelf ook 4 honden, waaronder 2 soort "vecht"honden,
Maar die vent klinkt als een soort mislukking der menssoort en ik vroeg me dus gewoon af wat voor een hond die eikel had gebeten.

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:45

hang hem op!
wat eeen azo tyvus leier domme kanker caulokill
serkte

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:46

sorry voor mijn gescheld
maar dat moest ff

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:50

@ cavaletti: oke oke... al goed!
Wrs een hond die heel goed wist waar hij meebezig was! Deze L.U.L. verdiende het blijkbaar om gebeten te worden!
Aan de TS: zit hij nu in vast oid? Hoe gaat het je moeder en zusje?
Wat zegt je moeder hiervan? Sterkte hoor!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:50

De man is al opgepakt!
Dat vertelde ze zelf al (geloof ik)

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:52

IMJ schreef:
@ cavaletti: oke oke... al goed!
Wrs een hond die heel goed wist waar hij meebezig was! Deze L.U.L. verdiende het blijkbaar om gebeten te worden!
Aan de TS: zit hij nu in vast oid? Hoe gaat het je moeder en zusje?
Wat zegt je moeder hiervan? Sterkte hoor!

hahah tis je vergeven.

Ben ook erg benieuwd hoe het nu met die vent is, en wat de moeder en de TS zelf van plan zijn, denk trouwens dat als mijn moeder een vriend zou hebben en die zou dat doen dant mijn moeder die vent ook had opgehangen. ben dus erg benieuwd naar de reactie van de moeder van TS

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:57

Okee cavaletti.
Dan snap ik het, maar je verhaal stond er een beetje raar waardoor ik het verkeerd had gelezen.

Meisje_16: hoe gaat het nu verder?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:10

z0rr0 schreef:
hang hem op!
wat eeen azo tyvus leier domme kanker caulokill
serkte

Doe even normaal zeg!!!
Met tyfus (Als je het zo schrijft tenminste) en kanker spot en scheld je NIET!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:10

cavaletti schreef:
[Veel mensen snappen niet dat mijn beesten mijn kinderen zijn, ik kies bewust voor geen "echte "kinderen en beschouw mijn beesten gewoon als kinderen. Nou sommige mensen hebben daar geen begrip voor,
[/quote]

Dat komt omdat ze dat niet respecteren. DAt WILLEN ze niet respecteren. Ik weet er alles van want ik loop daar ook steeds tegen aan. Tot mijn grote ergernis. Want voor mij zijn mijn honden ook mijn kinderen.

Verder snap ik wat je bedoelt met vechthond: zulke mensen nemen vaak een hond met een stoere reputatie en niet omdat ze van een hond houden. GEwoon puur voor de status dus. Een labrador heeft bij zulke lui niet de juiste status. Een rottweiler of een pitbull wel.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:12

Desiree schreef:
cavaletti schreef:
[Veel mensen snappen niet dat mijn beesten mijn kinderen zijn, ik kies bewust voor geen "echte "kinderen en beschouw mijn beesten gewoon als kinderen. Nou sommige mensen hebben daar geen begrip voor,
[/quote]

Dat komt omdat ze dat niet respecteren. DAt WILLEN ze niet respecteren. Ik weet er alles van want ik loop daar ook steeds tegen aan. Tot mijn grote ergernis. Want voor mij zijn mijn honden ook mijn kinderen.

Verder snap ik wat je bedoelt met vechthond: zulke mensen nemen vaak een hond met een stoere reputatie en niet omdat ze van een hond houden. GEwoon puur voor de status dus. Een labrador heeft bij zulke lui niet de juiste status. Een rottweiler of een pitbull wel.

Pff met jou kan ik praten.. je denkt er hetzelfde over als mij en begrijpt daarom ook denk ik gelijk wat ik bedoel, ik type vaak uit woede erg snel een reactie in, waardoor deze voor veel mensen anders overkomt als de bedoeling was,