Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frank schreef:Hé TS, laat dit ook wel even aan je ouders lezen he!
Je mag ze best confronteren met deze reacties.
Frank schreef:Ik wil niet direct de TS de schuld geven.
Zou niet weten hoe oud ze is enzo.
En of ze inspraak heeft gehad op deze beslissing. Als ik vroeger had mogen kiezen hond houden, geen vakantie/hond weg, wel vakantie... Makkelijke keuze! Mijn hondje gaat nóóit weg! Kan ik jullie nu vast zeggen.
Frank schreef:Dat geldt voor jou, dat geldt voor mij.
Maar helaas niet voor iedereen.....
Zoals ik al schreef, weet niet eens hoe oud ze is. Ik zie iemand van 10 niet zomaar de wijde wereld intrekken met een hond en €4,60 (ofzo)
Frank schreef:Ik wil niet direct de TS de schuld geven.
Zou niet weten hoe oud ze is enzo.
En of ze inspraak heeft gehad op deze beslissing. Als ik vroeger had mogen kiezen hond houden, geen vakantie/hond weg, wel vakantie... Makkelijke keuze! Mijn hondje gaat nóóit weg! Kan ik jullie nu vast zeggen.
cavaletti schreef:volgens mij is ze ouder als 13 of 14, ik zit namelijk al haar toppics te lezen, (trouwens zeer de moeite waard, want dan lees je alleen maar te koop paard, te koop pony, of dat ze rijtechnische problemen heeft of de paarden niet meer willen lopen enz,) maar daar haal ik een beetje uit dat ze minimaal 13 of 14 is.
Mas schreef:Gatverdamme, hier wordt ik dus misselijk van !
jipkip schreef:ik vind het eigenlijk niet eens de moeite waard om te reageren..
belachelijk zeg.. !
wat al eerder is gezegd.. jullie zijn het niet waard om dieren te hebben.. als het zo gaat zou het gewoon verboden moeten worden..
sorry miss dat je ouders dit alleen maar zo doen en jij niet... maar als mijn ouders zo zouden doen had ik ze helemaal verrot gescholden. (en ik scheld eigelijk nooit tegen mijn ouders)
dit kan echt niet.
patries_kjp schreef:het klinkt raar, maar zou het zo geloven..... aangezien dat madame ook 4 pony' in 1½ jaar tijd verslijt....
(sorry als dit rot ovekomt, maar ben echt pissed)
patries_kjp schreef:het klinkt raar, maar zou het zo geloven..... aangezien dat madame ook 4 pony' in 1½ jaar tijd verslijt....
(sorry als dit rot ovekomt, maar ben echt pissed)
patries_kjp schreef:ja idd, ik wil eigenlijk niet op vakantie ( aan de ene kant zeg maar) omdat ik mijn diertjes maar ook zeker de paarden niet achter wíl laten
maar goed, zo zie je maar weer dat er mensen bestaan die dieren als materiaal zien, en niet als levende wezens...