Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:23

Hé TS, laat dit ook wel even aan je ouders lezen he!
Je mag ze best confronteren met deze reacties.

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:24

Frank schreef:
Hé TS, laat dit ook wel even aan je ouders lezen he!
Je mag ze best confronteren met deze reacties.

Ja inderdaad, vooral even doen!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:26

Ik wil niet direct de TS de schuld geven.
Zou niet weten hoe oud ze is enzo.
En of ze inspraak heeft gehad op deze beslissing. Als ik vroeger had mogen kiezen hond houden, geen vakantie/hond weg, wel vakantie... Makkelijke keuze! Mijn hondje gaat nóóit weg! Kan ik jullie nu vast zeggen.

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:29

Frank schreef:
En of ze inspraak heeft gehad op deze beslissing.
Als ik vroeger had mogen kiezen hond houden, geen vakantie/hond weg, wel vakantie... Makkelijke keuze! Mijn hondje gaat nóóit weg! Kan ik jullie nu vast zeggen.

Ja dat kan wel zo wezen, maar ik zou echt nooit die beslissing accepteren van mijn ouders! Al moest ik weglopen met mijn honden... ik zou ze noooooit weg laten doen om een vakantie!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:31

Dat geldt voor jou, dat geldt voor mij.
Maar helaas niet voor iedereen.....

Zoals ik al schreef, weet niet eens hoe oud ze is. Ik zie iemand van 10 niet zomaar de wijde wereld intrekken met een hond en €4,60 (ofzo)

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:32

Begrijp me niet verkeerd.
Dit is niet goed te praten! En ik neem het ook niet direct voor haar op.
Maar om háár direct zwart te maken...

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:33

Frank schreef:
Dat geldt voor jou, dat geldt voor mij.
Maar helaas niet voor iedereen.....

Zoals ik al schreef, weet niet eens hoe oud ze is. Ik zie iemand van 10 niet zomaar de wijde wereld intrekken met een hond en €4,60 (ofzo)

Ja maar als ze er niet tegen gevochten heeft (tegen die beslissing dus) vind IK dat ze net zo schuldig is als haar ouders. En ze zegt nu zelf 'het was niet anders'. Dat is natuurlijk onzin, er zijn zoveel andere dingen te bedenken... de hond wegdoen zou de laatst optie horen te zijn.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:35

Frank schreef:
En of ze inspraak heeft gehad op deze beslissing. Als ik vroeger had mogen kiezen hond houden, geen vakantie/hond weg, wel vakantie... Makkelijke keuze! Mijn hondje gaat nóóit weg! Kan ik jullie nu vast zeggen.

Lees haar profiel. De walgelijkheid druipt ervanaf. Geen medelijden mee. Enige waar ik medelijden mee heb is dat ze zo is opgevoed en waarschijnijk niet beter weet.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:36

volgens mij is ze ouder als 13 of 14, ik zit namelijk al haar toppics te lezen, (trouwens zeer de moeite waard, want dan lees je alleen maar te koop paard, te koop pony, of dat ze rijtechnische problemen heeft of de paarden niet meer willen lopen enz,) maar daar haal ik een beetje uit dat ze minimaal 13 of 14 is.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:38

Frank, al had ik geen inspraak of de hond weg ging of niet, hij ging gewoon niet. Ik had 'm desnoods onder m'n bed verstopt, maar die gaat nevernooitniet weg.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:39

echt dit is niet te geloven ....
hoe kan je met je dieren omgaan
ik ga DIT JAAR speciaal NIET op vakantie,
(heb een hond van een jaar)
omdat ik hem niet in zijn eerste levensjaar gelijk bij een vreemde wil dumpen......... (lees:pension/hotel dan he )

ik HAAT mensen die zo met hun dieren omgaan........
voor mij zijn mijn dieren net als kinderen.....
ik heb een hond/cavia/konijn/shetlander en 5 paarden waar ik voor groom........ ik zou ze nooit zo kunnen behandelen, echt niet

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:41

cavaletti schreef:
volgens mij is ze ouder als 13 of 14, ik zit namelijk al haar toppics te lezen, (trouwens zeer de moeite waard, want dan lees je alleen maar te koop paard, te koop pony, of dat ze rijtechnische problemen heeft of de paarden niet meer willen lopen enz,) maar daar haal ik een beetje uit dat ze minimaal 13 of 14 is.

Zeg dat wel. Inclusief alles waarin ze geïnterresseerd is. Ik hoop dat ze hier op bokt in ieder geval niet veel bereikt met aankopen.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:42

Mas schreef:
Gatverdamme, hier wordt ik dus misselijk van !

Idd.
Geen woorden voor
Arm beestje.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:43

jipkip schreef:
ik vind het eigenlijk niet eens de moeite waard om te reageren..
belachelijk zeg.. !
wat al eerder is gezegd.. jullie zijn het niet waard om dieren te hebben.. als het zo gaat zou het gewoon verboden moeten worden..
sorry miss dat je ouders dit alleen maar zo doen en jij niet... maar als mijn ouders zo zouden doen had ik ze helemaal verrot gescholden. (en ik scheld eigelijk nooit tegen mijn ouders)

dit kan echt niet.

Amen, ik vind dit echt niet normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:50

Wat een rare reden om een hond weg te doen. Sorry, maar geloof er geen snars van. 8 jaar een hond onderhouden en dan weg omdat hij niet mee kan op vakantie en de andere 2 wel.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:51

het klinkt raar, maar zou het zo geloven..... aangezien dat madame ook 4 pony' in 1½ jaar tijd verslijt....
(sorry als dit rot ovekomt, maar ben echt pissed)

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:57

patries_kjp schreef:
het klinkt raar, maar zou het zo geloven..... aangezien dat madame ook 4 pony' in 1½ jaar tijd verslijt....

ja ik sta (oh nee zit) ook echt te koken,

tjonge jonge waar haal je het lef vandaan, maar ik lees in haar profiel dat Pa piloot is , dus ze zullen wel gratis kunnen vliegen tja en dan kost zo`n hondje groter als een chiwawa(kan mij het schelen hoe je het schrijft) natuurlijk extra geld, tsss alsof een piloot niet al genoeg verdiend,

ik ben ook echt woedend, ik ga gewoon al 12 jaar niet op vakantie omdat ik niet eens mijn beestjes alleen achter WIL laten (maar ja die hele dierentuin van mij kun je ook niet overlaten aan anderen) ik zou er niet rustig van kunnen slapen.

Ik ga effe afkoelen want ik kraam alleen nog maar onzin uit als ik niet oppas

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:59

ja idd, ik wil eigenlijk niet op vakantie ( aan de ene kant zeg maar ) omdat ik mijn diertjes maar ook zeker de paarden niet achter wíl laten
maar goed, zo zie je maar weer dat er mensen bestaan die dieren als materiaal zien, en niet als levende wezens...

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:02

patries_kjp schreef:

ik ook! ik heb er eigelijk geen woorden voor, dit doe je toch niet.
ik heb dan wel geen huisdieren omdat mn ouders dat niet willen, maar als ik een hond had(wat ik echt heel graag wil) zou ik er alles aan doen om hem niet kwijt te raken!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:05

Wat heb ik een medelijden met jou. Je zal toch zulke ouders hebben
Arme hond, hopenlijk heeft hij nu een baasje gevonden waar hij gewenst is en waar ze vakanties niet zo belangrijk vinden.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:06

Ik heb hier geen woorden voor

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:06

patries_kjp schreef:
ja idd, ik wil eigenlijk niet op vakantie ( aan de ene kant zeg maar ) omdat ik mijn diertjes maar ook zeker de paarden niet achter wíl laten
maar goed, zo zie je maar weer dat er mensen bestaan die dieren als materiaal zien, en niet als levende wezens...

Dat heb ik dus ook, ik ben dit jaar thuis gebleven speciaal voor de hond! onze vorige (die is overleden dus niet weggedaan voor vakantie) deden we altijd naar onze oma..
Als je nou echt geen tijd meer hebt door bepaalde omstandigheden snap ik dat je dr voor kiest om je hond naar een beter huis te doen. Maar dit slaat nergens op...
TS Als jij zooo hard moest huilen had je al je paarden niet steeds verkocht en was je wel thuis gebleven voor die hond waar JE MEE OPGEGROEID BENT!!! onvoorstelbaar.... ik kan me niet voorstellen dat wij lasse weg zouden doen voor een vakantie.. vakanties kun je altijd nog houden.. een leuke hond die je lief vind en die ook van jouw houd heb je niet binnen 2 weken....... Ik hoop dat de hond het veel beter heeft bij zijn nieuwe baasjes die wel allemaal van hem houden zoals het hoort

moet je niet even snel al je pony's verkopen voor je op vakantie gaat??

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:19

Als ik op vakantie ga, gaan onze 2 honden naar een pension (waar ze het helemaal super vinden)
of ze gaan naar familie.
ik kan echt niet geloven dat je een hond weg doet omdat je op vakantie gaat.
heb je geen familie waar de hond naartoe kan?!
En het lijkt me dat jullie genoeg geld hebben om een leuk pension te vinden!

(owja Fijne vakantie )

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:21

WAAROM??? Begrijpen je ouders niet HOEVEEL honden er elk jaar voor de vakantie worden gedumpt???? Hebben je ouders niet gekeken naar een oppas of een asiel? Of is het echt te duur en daarom je hond weg doen? Sorry hoor maar dit vind ik echt erg!
Ik ken iemand werkt bij dierenambulance en brengt elk jaar voor de vakantie honden en katten naar het asiel, die mensen willen gewoon op vakantie en kunnen geen oppas regelen of het kost te veel geld en daarom dumpen ze de hond of ze verkopen de hond

Of neem je hond mee ligt eraan waar je heen gaat natuurlijk

MocroGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:23

mmm ze opend een topic en reageert niet eens meer....

MAar zo iets doe je toch niet!!! OOOOO zulke mensen verdienen niet eens honden