wie zijn hond bang van onweer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissetje

Re: wie zijn hond bang van onweer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:35

hier zijn de honden er niet bang van

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:00

mijn hond wel
En schijterig Als hij het voelt (hij voelt zoiets aan) kruipt hij al weg in ene hoekje, meestal met iets boven hem dus onder een tafel op bank of zo. En als we niet opletten plast hij in de gang!

We weten ook niet waarom, en hij leert het ook niet af of niks, hijs al 7 dus tja... heeft vroeger een harde knal denk ik gehad.

lienet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 23:49

1 van onze twee honden is doodsbenauwd voor onweer, als ze alleen thuis was, in de schuur en niet in het woonhuis vrat ze gewoon door de deur heen, het hout zat tussen de tanden, echt heel zielig. We kregen deze hond pas op 3 jarige leeftijd en ze was echt heel , heel erg bang voor onweer, ze kon het ook al eerder aanvoelen dat het zou gaan onweren dan wij.....
In huis mocht ze alleen in de keuken komen en niet in de woonkamer, omdat ze daar altijd plaste(bah), maar bij onweer kregen we haar de kamer niet meer uit.

We negeerden haar angst en bleven normaal doen. In de loop der jaren is het wel verbeterd, extreem angstig is ze niet meer, maar bang zal ze altijd blijven en alleen in de schuur.....dat is nog steeds de deur kapot bijten....echt...een deel van deze deur is gewoon de helft minder dik.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:07

Mijn jack russel is bang voor onweer. Die is met onweer altijd onder de bank te vinden

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:51

een van de honden is panisch bij ons... hij eet ook e deur op als hij binnen wil komen en krast het raam helemaal vol tot we hem binnenlaten. een keer was hij zo bang dat hij door het glasraam wou springen, echt keihard tegen het raam

mar sam is bang van veel dingen, we hebben eens gehad dat we geen stroom meer hadden en toen liep mijn vriend met een lampje te zoeken naar de eletriekkast en toen werd hij ook helemaal panisch

arm dier heeft als pup heel veel meegemaakt .

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 21:09

onze hond is sinds 24 juni ook bang van onweer. Toen was er een hele harde onweers klap en daar is die heel erg van geschroken. En sindsdien is die heel bang voor de onweer.