"Ras"kat naar buiten laten gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Re: "Ras"kat naar buiten laten gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 18:36

Ja, een vriendin van mij heeft haar kat helaas ook bungelend aangetroffen tussen haar raam toen ze terug kwam van haar werk. Is echt heel naar.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:14

Ahh, heeft ie het overleeft Teuntje111?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:49

Nee, helaas niet, het is 5 jaar geleden gebeurd.. Ze heeft al haar ramen laten vervangen door ramen die je net als een deur open zet. Ze wilde dit echt niet nog een keer meemaken.

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:24

Bah, wat erg!
Onze kat sprong eens naar een magneetje op de lamp. Kwam ze vast te zitten tussen tussen de lamp en het bijlampje. Loopt in een hoek zo. Hing ze echt eraan met haar nekje vast, gelukkig kunnen redden. Maar buiten weet je idd niet wat er gebeurt, maar dan kan je alles beperken..;

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:11

hey, ik heb een britse korthaar en die gaat niet buiten. 1. het is veel te druk bij ons op de straat en wij hebben ook geen tuin alleen een koer en daar zitten onze honden dus...wil mijn katje niet kwijt dus laten we hem niet buiten, maar het is jouw keuze en het is ook te zien waar en hoe enzo.

Gr. Jessi

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 23:29

Je kunt je tuin heel goed afrasteren. Dat kost wel wat geld maar ik denk dat het de moeite waard is. zo loop je ook geen risico dat je kat aangereden wordt of meegepikt. En je weet ook altijd waar hij uithangt, zodat hij niet ergens komt waar hij ongewenst is (iemand z'n moestuintje die drollen op z'n sla aantreft }> of kinderen die met hun handjes in de zandbak met drol graaien... of iemand wiens duiven om zeep raken).

Bamburi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 16:00

Mijn katten (raskatten) komen absoluut NIET buiten! (uitgezonderd de kattenren dan ). Ik ben al een kat door het verkeer kwijtgeraakt en heb al genoeg verhalen gehoord van katten die helaas zijn gestorven aan FIP en kattenaids
(Dat wens je geen enkele kat toe)

Ook moet ik er niet aan denken dat mijn dure schatjes worden gejat om vervolgens in hokjes voor nakomelingen moeten zorgen, die weer geld opleveren!!!

Dat vind ik ervan......
Dus de beste oplossing zou gewoon zijn een kattenren of je tuin afzetten zodat ze niet de straat opkunnen of in aanmerking kunnen komen met zieke katten.

Groetjes