ik heb een duitse dog van 8 jaar oud kleur is manteldog dat heet vier witte pootjes een witte hals en bef en witte startpunt de rest is zwart. een rottweiler van 6 jaar oud erg lief en helemaal niet agressief heb hem en de dog vanaf hun 4.de week dat is jong maar anders waren ze nu niet meer. verder heb ik nog twee boeren foxjes halfbroertjes echte kanjers. ben er heel blij mee ze zijn zo lief en makkelijk. het zijn alle vier reutjes
Wij hebben een Tibetaanse Mastiff. We hebben enkele weken geleden helaas onze Berner Sennen in moeten laten slapen . We zijn ons een beetje aan het orienteren voor een Berner pup maar ik heb nogal wat noten op mijn zang dus kan nog ff duren voor ik de juiste gevonden heb. (Tips zijn welkom maar ik ben wel een zeurtje)
Ik heb sinds 6 weken een Border Collie pup in de weinig voorkomende kleur Blue Merle. Het is een teefje en haar naam is Kyara. Ze is vernoemd naar onze vorige hond van mij en mijn ouders, Cimba (Kiara is de dochter van Simba in Leeuwenkoning 2 "Simba's Trots"). Bij mijn ouders hebben we nog een 3 jarige Border Collie teef Bo. In mijn profiel staan foto's