Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vende schreef:
Het was geen broodfokker, het is een erkende fokker.
Ik heb m'n geld terug gekregen, niet dat het me nu iets uitmaakt.
Kon ook een nieuwe pup krijgen, maar daar moet ik op het moment absoluut niet aan denken.
PeruaansePas schreef:Rosita schreef:Ga maar naar Yolanda Krooswijk in dierenkliniek Emmeloord. Dit klinkt niet goed;-(. Zijn de ouders wel op HD gecontroleerd? Met officiele uitslagen die jij ook ter inzage hebt gekregen?
Ik ken wel een Y Kroos
hof, dierenarts. BEdoelen we misschien dezelfde? Zij heeft ook een boek geschreven" Heupdysplasie bij honden". Als je wilt zoek ik het ISBN voor je op.
gabyfedde schreef:Vende schreef:
Het was geen broodfokker, het is een erkende fokker.
Ik heb m'n geld terug gekregen, niet dat het me nu iets uitmaakt.
Kon ook een nieuwe pup krijgen, maar daar moet ik op het moment absoluut niet aan denken.
Sterkte met het verlies van je hond.
Het is nooit leuk een dier te moeten verliezen, maar zo'n jong dier maakt het extra moeilijk.
Ook al waren de ouders en voorouders HD-vrij, ìedere hond kan HD krijgen.
Royal Canin is redelijk goed voer. Maar voor dit soort grote rassen is het beter een hoger kwalitatief voer te kiezen, bv Royal Canin van de dierenarts vandaan en daarna overgaan op Hill's voor grote rassen. Dierenarts waar ik stage heb gelopen deed heel veel aan groeibegeleiding en bereikte zeer goede resultaten wbt de groei van reuzenrassen.
Erkende fokkers bestaan niet... Er is wel een instantie die erkenningen uitgeeft, maar van die instantie klopt niets. Vind wel dat de fokkers het netjes opgelost hebben. Ze zijn het ook wettelijk verplicht, maar er is soms toch nog een hoop gedoe over.
tequiltje schreef:kan je een foto maken kan ik zien hoe hij staat
baroen schreef:
gabyfedde schreef:baroen schreef:
fokkers zijn wettelijk helemaal niks verplicht, helaas maar waar...