Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lysette schreef:Je zegt dat je heel goed hebt nagedacht over een beagle maar je vraagt wel om raseigenschappen?![]()
En waarom wil je zo graag een beagle en bijv. niet een jack russel (ik noem nu maar even iets hoor)
Yootje15 schreef:Even voor de goede oorde:
Wij hebben heel lang en heel goed nagedacht over het nemen van een Beagle. Wij weten dat hij eigenwijs kan zijn, maar wij gaan daarom ook op puppy cursus. Ook zijn wij allemaal zeer consecuent, en gaan afspraken maken wat de hond wel en niet mag, daar moet ook iedereen zich aan houden.
jaimpjuh schreef:mensen alsjeblieft hou op over dat gezeik met de fokker enz!! het is niet jullie hond dus hou gewoon je mond!! ze heeft hier een bericht op bokt gezet omdat ze blij is en niet omdat ze graag afgezeken wil worden!! dus houd iedereen zijn commentaar maar weer voor zich dan zijn yo en ik blij!!
yo kom snel langs he als je hond er iszo dat is ff opgelost.. wat een gezeik elke keer.. kom op zeg.. om iemand die denkt 'goh.. laat ik eens een berichie plaatsen over mijn pup die ik krijg!!' ze vraagt trouwens ook niet naar jullie mening over de fokker dus houd dat comentaar ook maar voor jullie!!!
hoe zouden jullie het vinden als je helemaal blij bent dat je eindelijk na een jaar een hond mag, je dat dan op bokt vertelt en dan dit soort reactie's krijgt!!
dit in een keer samengavat: heel triest wat jullie doen!
jaimpjuh schreef:@ baroen:
ik was heust niet bang hoor dat mijn bericht over het hoofd werd gezien! en het is zinnig wat ik zeg.. jullie moeten gewoon niet zo zeuren! ik doe het dikgedrukt omdat ik hier echt heel erg pissig over kan worden!!![]()
jullie zeggen wel dat jullie yolanda proberen te waarschuwen maar doet hoeft niet! ze heeft zelf deze keus gemaakt en vraagt niet om jullie commetaar over de fokker!! weet je wat pas zielig zou zijn (wat jullie zeggen, er is helemaal niets mis met deze fokker) als je die puppy's van deze fokker dan zo laat. en alleen maar een ander zou nemen met de gedachten van stel je voor straks heeft die een erfelijke ziekte :s dat zou een duurdere hond ook kunnen krijgen! nou red je de puppy's alleen maar om ze dan (zo als jullie zeggen) hem van die fokker te helpen! (ben het niet eens met jullie over de fokker maar jullie hoeven hier verder ook niet meer op in te gaan want yolanda heeft deze keuze gemaakt en niet jullie! dus houd er maar over op!!).
Yootje15 schreef:En wat betreft de keuze tussen een Beagle of iets anders: Ik heb m'n keuze gemaakt, en ik ben heel eigenwijs, als ik iets wil, dat verander ik niet meer van keuze!
jaimpjuh schreef:dan zijn wij er juist voor om die dieren uit hun lijde te verlosen!!