Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irish_lady schreef:Ik had er laatst zelf een op de bovenkant van mijn borst zitten. Brr wist niet hoe snel ik hem eraf moest halen!
zitake schreef:product gebruiken tegen teken (teken en vlooien in een), frontline combo heet het. Is echt goed daartegen. Verder teken verwijderen met speciaal tangetje, gaat heel makkelijk
daantjuhhh schreef:zitake schreef:product gebruiken tegen teken (teken en vlooien in een), frontline combo heet het. Is echt goed daartegen. Verder teken verwijderen met speciaal tangetje, gaat heel makkelijk
EN NU NOG 1X!!!!!!!
Ik heb denk ik nu wel 100x verteld dat ik frontline heb gebruikt en nu nog gebruik (combo idd) en dat ik een tekentangetje heb gebruikt bij de teken die vast zaten!!
Het maakt verder niet uit hoor maar ik blijf het niet herhalen.
daantjuhhh schreef:irish_lady schreef:Ik had er laatst zelf een op de bovenkant van mijn borst zitten. Brr wist niet hoe snel ik hem eraf moest halen!
Ja bij mij liepen ze telkens over mn hand tijdens het uitplukken.. Ik ook niet hoe snel ik ze van mij af moest slaan..
Maar ook niet hoe snel ik ze van m'n hond af moest halen.
annepaardoes schreef:sommige mensen hier in dit topic zegen ook dat je de teken er zo kan uitkammen.
Nooit doen! Zo blijf de kop nog in het lichaam zitten en heb je kan dat je op de buik van de teek duwt waardoor je dier heel erg ziek kan worden.
En dat wil je natuurlijk helemaal net hebben