Sjuultje, de nieuwe vrouw in mijn leven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: Sjuultje, de nieuwe vrouw in mijn leven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 13:32

Mensen, kunnen jullie niet gewoon even lekker on-topic blijven? Frank is ontzettend blij met z'n hondje. Wees daar blij om! Wat maakt het dan uit of die raszuiver is of niet? Zolang die twee maar lol hebben samen!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 13:33

ArwenLune schreef:
hunterspride schreef:
P.s. zie ik nu op de foto dat zijn staartje gecoupeerd is????

Tenzij dat hier op de foto een piemeltje is (en dat lijkt me onwaarschijnlijk bij een teefje) kijk je gewoon niet goed.

Afbeelding

Haha!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 13:33

Wendy15 schreef:
Mensen, kunnen jullie niet gewoon even lekker on-topic blijven? Frank is ontzettend blij met z'n hondje. Wees daar blij om! Wat maakt het dan uit of die raszuiver is of niet? Zolang die twee maar lol hebben samen!

Amen...... _/-o_

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 14:06

Frank, je hebt best kans dat over een tijdje jouw Jack Russell toch een 'echte' wordt.
Voorbeeldje uit de paardelarij:
Quarterhorses met iets teveel wit mochten op een gegeven moment niet meer bij dat stamboek ingeschreven worden.
Zo ontstond een apart stamboek voor die paarden: Paints!
Maar hola, die Paints zijn toch ook wel erg leuk, doen het net zo goed op wedstrijden (want het zijn 'gewoon' paarden) en worden steeds populairder! Leuk een gevlekte Quarter!
Wat is er nu vorig jaar gebeurt... De regels zijn verandert en ook Quarters met veel wit (soms zelfs bijna helemaal wit) worden weer toegelaten!
dus als die black & tan Jackies maar populair genoeg worden zou het maar zo kunnen dat er straks, bij nader inzien, toch maar ineens Jack Russells in die kleur rondlopen!
En dan ben jij mooi een trendsetter geweest! Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 14:39

En nu ophouden !! Boos!

Wat maakt het in godsnaam uit wat voor ras het is, als ik het zie vind ik het ook een Jack, wat maakt het uit zeg.

Het gaat erom dat Frank helemaal gek is van Sjuul, en hij dat met jullie wilt delen, en dan gaan jullie een beetje lopen zeiken over dat het geen j/r is, jeetje mina.. ga toch eens wat anders doen mensen.

Ik hou van Sjuul Lovers

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:02

Wat een prachtige, lieve Jack Russell! Ik ben helemaal weg van deze kleuren. Let maar op, over een tijdje wil iedereen een Jack Russell in deze kleuren en wordt de rasstandaard gewoon aangepast Lachen

En al die fokkers die nu zoveel commentaar hebben, willen dan weten uit welke lijn deze mooie dame is gefokt Cool

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:29

Ah wat een lekker ding joh! Lovers Hahah die naam is ook erg leuk.

Veel plezier met haar Knipoog

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:32

Frank: open even een topic voor alle gefrustreerde fokkers die er maar niet over uit kunnen dat jij je hondje een Jack RusseLL noemt Clown

Laat Frank lekker blij zijn met zijn b&t jack russeLL
Eigenaren van zwarte shetlanders met hun mini-fries, fjorden eigenaren met hun haflingers, hamster eigenaren met hun cavia's etc etc.

Mag je een 90% arabier geen arabier noemen? Van mij wel hoor... Als je hem maar niet wil verkopen als volbloed. Mag Frank zijn hondje Jack russel noemen? Van mij wel, als hij hem maar niet kruist met een poedel en de pup verkoopt als volbloed jack heeft niemand daar last van volgens mij...

Om een lang verhaal kort te maken: lekker belangrijk!

En nu weer on-topic: Leuk hondje! Veel plezier er mee Haha!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 15:43

Dank je Nienke Lachen
Een troost voor alle Jack Frutselaanhangers... Ik heb niet de intensie te gaan fokken met haar Tong uitsteken

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:48

ik vind het dus wel een zeer mooie hond vooral die kleur,
en ja er moet ja ltijd wel iemand het topic gaan verzieken die net denkt dat zij de beste rasskenner van het leven is ik heb zelf ook een stafford ZONDER PAPIER (voor de wet een pitje) voor mij de liefste staff van de wereld, wat maakt het toch uit jij bent blij met je leuke hondje en ik vind hem ook zeer mooi hoor trek je er niks van aan en gewoon links laten liggen die beteweters Tong uitsteken veel plezier met je lieve pupie Tong uitsteken

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 16:27

Mensen zoek een hobby ofzo!!!!

Frank je hebt een super schatige hond!!! Haha!
Ik ben er verliefd op Tong uitsteken

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 16:40

Oeee wat een schattige JACK RUSSELL Haha! Haha! Lekker belangrijk wat voor hondje het is, het is een schatje met een waanzinnig hoog knuffelgehalte zeg!! Heel veel (knuffel) plezier met haar!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 16:49

Wow!

Wat een schatje !!!
Kwijl

als die opeens weg is ofzo,, ik was het niet Schijnheilig

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 17:37

het is echt een schatje!!! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 17:49

*Ziet dit topic nu pas

Woh wat is ze geweldig! Weer eens wat ander he, dan dat gevlekte. Ik vind dit eigenlijk veel leuker. Ja

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 18:02

Biepmiep schreef:
Jullie kunnen het wel gezeik vinden, IK vindt het vreselijk jammer dat allerlei honden voor Jack Russell uitgemaakt worden die dat niet zijn. Wil je een Jack, koop dan een Jack, wil je geen Jack, neem dan een andere hond en noem hem geen Jack Russell terrier.

Als je een zwart paard hebt noem je hem ook geen Fries? Je staat zelfs voor gek als het doet. Het zelfde geldt voor de JRT!

Waarom wil iemand een Jack Russell Terrier en koopt dan een Black and Tann (of driekleur) kruising en noemt ze Jack Russell? Of andersom?

Een heleboel leken denken al dat die kleine hondjes met brede borst en/of kromme pootjes echte Jack's zijn, en hetzelfde gaat op voor Black and tann-kleurige kleine honden.

Ik ben weg van het ras en wil meer oog voor de echte Jack!

Sorry maar dan ben je hier volgens mij aan het verkeerde adres. Wat kinderachtig om iemand zo het plezier te ontnemen.

Frank ik vind het een schat, een kei, een lieverdje een scheetje van een JACK RUSSELL

Zo, ik heb gesproken. Overigens vind ik persoonlijk dit nog de mooiste Jack Russel die ik tot nu toe gezien heb Lovers

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 18:19

Faas schreef:
Biepmiep schreef:
Jullie kunnen het wel gezeik vinden, IK vindt het vreselijk jammer dat allerlei honden voor Jack Russell uitgemaakt worden die dat niet zijn. Wil je een Jack, koop dan een Jack, wil je geen Jack, neem dan een andere hond en noem hem geen Jack Russell terrier.

Als je een zwart paard hebt noem je hem ook geen Fries? Je staat zelfs voor gek als het doet. Het zelfde geldt voor de JRT!

Waarom wil iemand een Jack Russell Terrier en koopt dan een Black and Tann (of driekleur) kruising en noemt ze Jack Russell? Of andersom?

Een heleboel leken denken al dat die kleine hondjes met brede borst en/of kromme pootjes echte Jack's zijn, en hetzelfde gaat op voor Black and tann-kleurige kleine honden.

Ik ben weg van het ras en wil meer oog voor de echte Jack!

Sorry maar dan ben je hier volgens mij aan het verkeerde adres. Wat kinderachtig om iemand zo het plezier te ontnemen.

Frank ik vind het een schat, een kei, een lieverdje een scheetje van een JACK RUSSELL

Zo, ik heb gesproken. Overigens vind ik persoonlijk dit nog de mooiste Jack Russel die ik tot nu toe gezien heb Lovers

Ik ben het helemaal met je eens
Het is echt een schatje!
Ik ben bang voor honden, maar zo 1tje wil ik ook nog wel in huis Lachen

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 19:18

Biepmiep schreef:
Maar ik stop ook om dezelfde redenen. Mijn punt is gemaakt.

Rolleyes Ja, hoe overtuigend.
Maar vooruit, snap het gezever hier niet echt. Man, waar maken die Jack Russell aanhangers zich druk om. Diertje heeft er alle kenmerken van, dus zo gek is het niet. En ja, dat deze kleur op het moment populairder is dan de "echte" kleur zal wel zeer doen.

Sjuul is gewoon een superleuk dier, voor mij is het een Jack Russell en zal dat zo blijven, kan iedereen hoog en laag voor springen.
Frank: ik wens je alle geluk van de wereld met haar toe en ze moet maar snel een keer met de mijne spelen! Haha!

Linet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:11

Biepmiep schreef:
En wat zou je ervan vinden als iedereen zou gaan denken dat shetlanders mini-friezen zijn?

Nou lekkere vergelijking he! Lijkt ook erg veel op elkaar moet ik zeggen...
Rolleyes Sjuul lijkt toch op een Jack Russell?? Of moeten we haar maar een poedel noemen ofzow?? Nagelbijten / Gniffelen We zeggen er toch al B&T bij! Sjeez...

Wat maakt het nou in godsnaam uit hoe het beestje genoemd wordt, zolang je er maar niet mee gaat fokken of naar shows gaat oid... EN WAT DAN NOG?? Wat verpest je ermee? Dat iemand gaat denken dat dat hoort in het stamboek?? Ja wat dan nog? Als iemand zo'n hondje wil gaan kopen komen ze er toch wel achter... Sigaar

Dit kan me zo kwaad maken he! Hij laat vol trots foto's van de lieve Sjuul zien en het enige wat jullie willen is je gelijk halen... Lekker belangrijk wat jullie denken... Slapen Ga je gelijk maar lekker ergens anders halen, op een Jack Russell forum ofzow, en niet op bokt waar iemand gewoon foto's wil delen met iedereen.. Cool

Maar anyway: Sjuul zit nu heerlijk naast me te spelen de lieve schat, en het is de leukste JACK RUSSELL die ik ooit heb gezien!! Veel leuker dan dat saaie witte wat iedereen al heeft, heel speciaal... Koe

SJUUL je bent de leukste en de liefste... Hou echt van dat beessie!!

Lovers

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:26

Frank je hebt een heerlijke Hussell Ja Net zo'n lekkere als die van mij bijna Haha!
Geweldige foto's en ik vind Sjuul ook een echte Sjuul. Geniet van je nepperd, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen. Wat je allemaal terug krijgt van zo'n krummel is geweldig Lovers

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:42

In ieder geval spel je de rasnaam nu wel correct, toch al iets gewonnen..........

hunterspride

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:05

Schoenmaker blijf bij je leest.............

Wat een gezeik allemaal over een klein black en tan hondje wat ontzettend lief is, heel fijn voor de eigenaar dat ze zo'n lief hondje heeft gekocht, en wat fijn voor de fokkers van de echte rashond Jack Russell die er zoveel moeite voor doen een nieuw pas erkend ras te fokken waar andere liefhebbers nog jaren plezier van kunnen hebben dat er hier op dit forum zulke betweters rondlopen die absoluut geen enkel verstand van de rashond jack Russell hebben en in hun domme ontwetendheid dan maar hard blijven schreeuwen dat het vooral een Jack Russell is wat hier op de foto's staat.

Als je iets uit de hand wilt laten lopen moet je vooral blijven kakkelen als een kip zonder kop zonder enige kennis lekker tegen schenen blijven schoppen van mensen die WEL verstand van het ras hebben, zo'n hond ook hebben en er ontzettend veel moeite voor doen om dit ras te vervolmaken.

Blijf vooral als je het niet meer weet de geijkte dooddoener in het spel gooien dat het toch een lief hondje is en dat het helemaal NIET uitmaakt wat voor ras het is, maar dus wel een Jack Russell omdat JIJ (???) vind dat deze pup helemaal op een JRT lijkt (...) echt heel leuk om zo respectloos met een rashond om te gaan.
Super mensen hier op dit forum!! dikke pluim. Verdrietig

Als je gewoon de info had aangenomen van een kenner en je neergelegd had bij de mededeling dat e.e.a. helemaal niet in de buurt van een JRT komt omdat.....(vul maar in, er staat genoeg waarom deze pup niet voldoet aan de eisen van de rasstandaard van de JRT) en gewoon toegeeft dat je helemaal geen kynoloog bent en zeker geen verstand hebt van dit ras, maar dit pupje gewoon een heel lief hondje vind dan is dat toch oke?

Nee, we moeten hier als kleine kinderen gewoon grof gaan worden tegen die personen die nou net wel weten hoe en wat een rashond Jack Russell is.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:15

Misschien komt dat door de wat banketstaaf reacties die hier al komen he op een leuk JR hondje. Dat jullie dat nou niet kunnen waarderen. Uiteindelijk is geen enkel ras raszuiver als je het dan zo extreem wil spelen.

Wat een gelul in de ruimte zeg.

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:17

Monster schreef:
:wow:

Wat een schatje !!!
Kwijl

als die opeens weg is ofzo,, ik was het niet Schijnheilig

Als ie weg is als je daar aankomt met een bivakmuts op je hoofd,was ik je voor }> .

hunterspride

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:19

Afbeelding

Ach.....en wat is dit dan voor een hondje???? Ach gut