Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ArwenLune schreef:hunterspride schreef:P.s. zie ik nu op de foto dat zijn staartje gecoupeerd is????
Tenzij dat hier op de foto een piemeltje is (en dat lijkt me onwaarschijnlijk bij een teefje) kijk je gewoon niet goed.
Wendy15 schreef:Mensen, kunnen jullie niet gewoon even lekker on-topic blijven? Frank is ontzettend blij met z'n hondje. Wees daar blij om! Wat maakt het dan uit of die raszuiver is of niet? Zolang die twee maar lol hebben samen!
Biepmiep schreef:Jullie kunnen het wel gezeik vinden, IK vindt het vreselijk jammer dat allerlei honden voor Jack Russell uitgemaakt worden die dat niet zijn. Wil je een Jack, koop dan een Jack, wil je geen Jack, neem dan een andere hond en noem hem geen Jack Russell terrier.
Als je een zwart paard hebt noem je hem ook geen Fries? Je staat zelfs voor gek als het doet. Het zelfde geldt voor de JRT!
Waarom wil iemand een Jack Russell Terrier en koopt dan een Black and Tann (of driekleur) kruising en noemt ze Jack Russell? Of andersom?
Een heleboel leken denken al dat die kleine hondjes met brede borst en/of kromme pootjes echte Jack's zijn, en hetzelfde gaat op voor Black and tann-kleurige kleine honden.
Ik ben weg van het ras en wil meer oog voor de echte Jack!
Faas schreef:Biepmiep schreef:Jullie kunnen het wel gezeik vinden, IK vindt het vreselijk jammer dat allerlei honden voor Jack Russell uitgemaakt worden die dat niet zijn. Wil je een Jack, koop dan een Jack, wil je geen Jack, neem dan een andere hond en noem hem geen Jack Russell terrier.
Als je een zwart paard hebt noem je hem ook geen Fries? Je staat zelfs voor gek als het doet. Het zelfde geldt voor de JRT!
Waarom wil iemand een Jack Russell Terrier en koopt dan een Black and Tann (of driekleur) kruising en noemt ze Jack Russell? Of andersom?
Een heleboel leken denken al dat die kleine hondjes met brede borst en/of kromme pootjes echte Jack's zijn, en hetzelfde gaat op voor Black and tann-kleurige kleine honden.
Ik ben weg van het ras en wil meer oog voor de echte Jack!
Sorry maar dan ben je hier volgens mij aan het verkeerde adres. Wat kinderachtig om iemand zo het plezier te ontnemen.
Frank ik vind het een schat, een kei, een lieverdje een scheetje van een JACK RUSSELL
Zo, ik heb gesproken. Overigens vind ik persoonlijk dit nog de mooiste Jack Russel die ik tot nu toe gezien heb
Biepmiep schreef:Maar ik stop ook om dezelfde redenen. Mijn punt is gemaakt.
Biepmiep schreef:En wat zou je ervan vinden als iedereen zou gaan denken dat shetlanders mini-friezen zijn?
Monster schreef::wow:
Wat een schatje !!!
als die opeens weg is ofzo,, ik was het niet