Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske20 schreef:ook denk ik niet dat de moeder de kitten is koen halen, maar dat ie zelf terug is gegaan, ze zou dr nestje nml niet zomaar alleen laten, en al helemala niet in een emmer zoeken
als de kitten zelf weg is gelopen is ie wrsch ook weer zelf teruggelopen
Marye78 schreef:heb je het over een nieuw paar oorbellen?
Femke_L schreef:Maar de plek waar t nest ligt, is toch een stuk of 4 meter hoger dan de plek waar de emmer stond, het lijkt mij dus waarschijnlijker dat de moeder de kitten heeft gehaald (lees= kitten kon AMPER lopen, laat staan klimmen!)
Sylvia schreef:
Heb jij wel eens 3 dagen niet gegeten? Moet jij eens opletten hoe hard jij nog steeds naar die boterham toe kunt rennen... 4 uur niks eten voor een kitten is veel, dat beest zal ontiegelijke honger gehad hebben. Ik zeg niet voor niks al dat hij wellicht zelf die emmer omgegooid heeft...
Yvonniej schreef:ik kan mij niet voorstellen dat een kat het in huis leuker vindt dat lekker buiten te zijn, nee huiskatten vindt ik een belachelijk zielig idee. Het zijn jacht dieren, die graag buiten zijn en daar vanalles ontdekken, als je iets in huis wil houden, neem dan een knuffeldier.
Katten af en toe in huis oke.. Maar constant, vre-se-lijk..
BarbaLala schreef:marye78 ik weet niet wat er met je is maar je komt nogal gefrustreerd over op mij.
ivoniej's mening deel ik wel, buiten is veel leuker dan binnen, katten zijn roofdieren en ,moeten ook de gelegenheid hebben dat te uitten enzowrelax eens zeg.
Sylvia schreef:
En tot slot is het een mening... Kun je boos over worden, maar die mening veranderd toch niet.