mijn hond heeft een kitten gevonden *foto´s*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: mijn hond heeft een kitten gevonden *foto´s*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 00:05

gelukkig...toch nog mensen die het wél met me eens zijn Knipoog

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 08:34

Renske20 schreef:
ook denk ik niet dat de moeder de kitten is koen halen, maar dat ie zelf terug is gegaan, ze zou dr nestje nml niet zomaar alleen laten, en al helemala niet in een emmer zoeken Knipoog
als de kitten zelf weg is gelopen is ie wrsch ook weer zelf teruggelopen

Dat kan bijna niet! Ik heb gister de plek gezien waar de kittens+ moeder zitten!

Zowiezo, loopt de moeder zo van t nest af, ze laat haar kinderen vaak genoeg alleen! Ik zei namelijk nog tegen janneke..is dat de moeder? daarmee wilde ik eigenlijk zeggen..die heb ik zo vaak zie rond lopen nog!

Maar de plek waar t nest ligt, is toch een stuk of 4 meter hoger dan de plek waar de emmer stond, het lijkt mij dus waarschijnlijker dat de moeder de kitten heeft gehaald (lees= kitten kon AMPER lopen, laat staan klimmen!)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 08:39

Marye78 schreef:
heb je het over een nieuw paar oorbellen?

Ja toch? Clown hihi!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 18:25

Femke_L schreef:
Maar de plek waar t nest ligt, is toch een stuk of 4 meter hoger dan de plek waar de emmer stond, het lijkt mij dus waarschijnlijker dat de moeder de kitten heeft gehaald (lees= kitten kon AMPER lopen, laat staan klimmen!)

Heb jij wel eens 3 dagen niet gegeten? Moet jij eens opletten hoe hard jij nog steeds naar die boterham toe kunt rennen... 4 uur niks eten voor een kitten is veel, dat beest zal ontiegelijke honger gehad hebben. Ik zeg niet voor niks al dat hij wellicht zelf die emmer omgegooid heeft...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 08:25

Sylvia schreef:

Heb jij wel eens 3 dagen niet gegeten? Moet jij eens opletten hoe hard jij nog steeds naar die boterham toe kunt rennen... 4 uur niks eten voor een kitten is veel, dat beest zal ontiegelijke honger gehad hebben. Ik zeg niet voor niks al dat hij wellicht zelf die emmer omgegooid heeft...

Tja.. dan weet jij zeker nog niet dat t een zinken emmer was! dat kan een kittenTJE echt niet omduwen...
Maar daar gaat t niet om, deze discussie leid tot niets. Al ZOU die kitten de emmer ZELF om hebben gegooid, dan nog kan die kitten zonder enige twijfel NIET zelf de hooizolder op klimmen...daar moet ie VEEL te grote sprongen voor maken, dat kunnen zelfs mijn kittens nu nog niet!

Maarja...iedereen zijn eigen gedachten.. Knipoog

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:41

Yvonniej schreef:
ik kan mij niet voorstellen dat een kat het in huis leuker vindt dat lekker buiten te zijn, nee huiskatten vindt ik een belachelijk zielig idee. Het zijn jacht dieren, die graag buiten zijn en daar vanalles ontdekken, als je iets in huis wil houden, neem dan een knuffeldier.

Katten af en toe in huis oke.. Maar constant, vre-se-lijk..

HAHAHAHAHAHAHAA uit welk boerengat kom jij dan in godsnaam? Kind, als je een x naar de stad komt, zul je merken hoe normaal huiskatten zijn. Wil jij hier je katten buiten laten wonen? veel succes, binnen een dag kun je 'm van de weg schrapen.
Ooit gehoord van katten die gewend zijn binnen te wonen??? Katten die ziek worden als ze buiten in de kou moeten lopen?? Er zijn ook nog raskatten hoor, die helemaal geen intentie hebben om buiten te lopen, en het binnen net zo fijn vinden.

En toch leuk, dat 80% van de wereldbevolking, aan jou belachelijk zieke idee voldoen. Yvonniej tegen de rest van de wereld --> niemand meer huisdieren, alleen knuffeldieren!

Maar goed dit zal wel het meningsverschil zijn tussen plattelandsmensen en stadsmensen Vork

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:48

marye78 ik weet niet wat er met je is maar je komt nogal gefrustreerd over op mij.
ivoniej's mening deel ik wel, buiten is veel leuker dan binnen, katten zijn roofdieren en ,moeten ook de gelegenheid hebben dat te uitten enzow Lachen relax eens zeg. Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:54

Idd: relax Scheve mond

Ik ben ook van mening dat het voor een kat buiten leuker is dan binnen. Ik wil niet zeggen dat huiskatten abnormaal zijn, raar, gefrustreerd of weet ik wat... Onze Perzen bv bevalt het binnen goed. Maar als ik de kans heb - ook in de stad! - dan laat ik mijn katten naar buiten. In de stad zal dat enkel mijn tuin zijn, maar toch.

Het is net als met paarden: een paard dat 2 a 3 uur per dag uit zijn stal komt ter beweging zal echt niet anders zijn dan een paard dat dag in dag uit in de wei staat. Maar als ik de kans krijg, dan gaat mijn paard dag in dag uit de wei in.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 15:04

Die van mij komen ook buiten, op het balkon. Het zijn ook perzen, en 1 ragdoll. de ragdoll zit graag de hele dag op het balkon en daar heeft ze het heel erg naar haar zin.

Ik wordt gewoon erg kwaad om zwart wit reacties! Dat van Yvoniej is wel heel erg zwart/wit: alle huiskatten zijn zielig, alle mensen die dieren thuis houden moeten maar een knuffelbeest nemen. Dat slaat toch nergens op?? Naar mijn weten heeft ze het over bijna de complete wereldbevolking, want bijna iedereen heeft huisdieren!!

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 15:08

BarbaLala schreef:
marye78 ik weet niet wat er met je is maar je komt nogal gefrustreerd over op mij.
ivoniej's mening deel ik wel, buiten is veel leuker dan binnen, katten zijn roofdieren en ,moeten ook de gelegenheid hebben dat te uitten enzow Lachen relax eens zeg. Lachen

het kan buiten wel leuker zijn, maar op sommige plekken is het gewoon niet veilig om katten op straat te laten!!
en je hebt zo ontzettend veel soorten kattenspeelgoed, dat ze binnen net zo goed kunnen jagen en uitleven als buiten.
Als je er zelf ook maar wat tijd in steekt.

die van ons hebben vanalles, zo'n buis (daar gaan ze inzitten en gaan vandaar uit op de andere katten jagen), we gebruiken vaak zo'n laserpennetje, vinden ze helemaal te gek, er staan 2 krab/klimpalen waarvan 1 tot het plafond, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 15:10

Wellicht zwart/wit, maar wind je niet zo op joh... Alleen maar slecht voor je hart en je bloeddruk. Daarbij is het internet, wellicht bedoelde Yvoniej het wat minder zwart/wit. Ik ben ook niet goed in mezelf uitdrukken en kom daardoor ook eerder bot over.

En tot slot is het een mening... Kun je boos over worden, maar die mening veranderd toch niet.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 15:11

Sylvia schreef:

En tot slot is het een mening... Kun je boos over worden, maar die mening veranderd toch niet.

precies!! waarom wordt er dan over mijn mening moeilijk gedaan, en over die van anderen niet?? alsjeblieft zeg...
als je niet met alle winden mee waait ben je gelijk de gebeten hond.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 15:16

Niet om het één of ander Marye, maar lees je post eens terug? Je vind het een belachelijk en ziek idee. Je begint over boerengaten, enz enz. Ik ben zelf ook woonachtig in een boerengat en heb 18 jaar op een boerderij gewoond. Toch hebben we 2 stuks huiskatten. Meningsverschil tussen stads-mensen en boeren? Sja, dat maak jij ervan.

Ik vind je post niet echt netjes. Je scheert oa iedereen over één kam en het is ehm... duidelijk dat je boos bent.

Heeft niets met niet met de wind meewaaien te maken, dat doe ik zelden. Maar wel met jezelf uitdrukken en rustig en bovenal netjes blijven.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 14:58

Lachen vrede is een groot goed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 14:11

mensen...de kittens zitten nu beneden met mams. het zijn: een rode, een blauw/grijze en een tijgerkatje Lachen

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:01

Haha! lief, kwijl kwijl