MiiGurl schreef:window ieder mag best zijn eigen mening geven maar kvond dan SANEX een beetje de hele tijd deed of ze het beter wist dan de DA
Pardon ? Ik heb alleen even de tip gegeven dat vele DA's (voorheen) niet goed weten hoe een konijn te behandelen. Dat zuig ik niet uit mn duim, dat is gewoon een feit, kijk maar naar de vele verkeerde adviezen die worden gegeven door DA's m.b.t een operatie bij een konijn.
En dat ik voorbeelden uit mn eigen ervaring naar voren haal lijkt me alleen handig. Ik heb ook genoemd dat ik niet alleen jou bedoelde, maar gewoon in het algemeen.
Zelf weten wat je ervan aanneemt, ik weet niet iets beter dan een DA, maar ik weet wel dat vele DA's (nog) niet genoeg kennis hebben van de juiste manier van konijnen behandelen. Een DA heeft voor zijn vak geleerd, maar door het jarenlange houden van konijnen en knaagdieren én een opleiding in de dierenzorg mag je aannemen dat ik er toch ook enige kennis van heb, en niet uit mn nek banketstaaf
Was alleen maar als tip, waarschuwing, whatever, je ziet maar wat je ermee doet.