maar als ie nog lekker rondzwemt heb je toch iets goed gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ryanne schreef:Goh en nu vindt iedereen mij weer goed voor mijn vis? Whehe beetje triest, vooroordelen tututut![]()
Maar goed, even mijn update over mijn vis, hij zwemt nog kwiek in zijn bakje, verliest wel troep uit de zijkant, maar ja...
Gaat goed dus
Elles schreef:Over vis-rellen gesproken: er staat me nog iets bij dat ik tips vroeg om van mijn laatste goudvis af te komen. Dágenlang werd ik bestookt met tips (invriezen, kat op laten vreten, bij de buren in de vijver dumpen, onthoofden, marineren, koken...) en aan de andere kant de mensen die dachten dat het serieus was en me voor dierenbeul uitmaakten en helemaal over de .... gingen
Vis is by the way vanzelf doodgegaan
Fijn dat het weer goed gaat met je visMijn vis dit zo'n goor schimmelding had, heeft die druppels niet overleefd...
Girl In The Mirror schreef:Een pleister op een vis? Goh zou dat wel blijven plakken? Beetje nat he. Of je moet 'm even afdrogen en bij de kachel leggen
Frouk schreef:Ahh wel zielig ja, dat ie uiteindleijk dood is gegaan, maar je konner ook nie veel meer aan doen...
Ik ga eigelijk ook nooit met mn goudvis naar de DA... maargoed, ieder zn eige keus
K kom net tot de conclusie dat mijn vis op zn ruggetje zwemt![]()
En hij is nie eens dood! as ik hem aanraak draait ie zich om en zwemt ie verder.... Dom beest
Ryanne schreef:FF een laatste update :p
Mijn vis had dus een bacteriele infectie. Mijn moeder was met de kat naar de da en heeft daar ook maar gevraagd voor mijn vis. Ik heb dus druppels gekocht tegen de bacterie enz en het ging voorspoedig...
Maar zaterdagochtend was ie dan toch echt morsdood.
Ryanne schreef:Amethyst schreef:
Hoeft geen kanker te zijn, kan ook een abces (ontsteking) zijn.
Als ik jou was zou ik toch even een DA bellen. Je weet maar nooit.
Sorry maar een dierenarts kan mij verder ook niet helpen denk ik...haha ik zie mezelf al aankomen