Ik heb een konijn en een cavia gekregen !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Re: Ik heb een konijn en een cavia gekregen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 01:01

Jee, wat 'n ontzettend leuke beestjes zeg! Echt, je klinkt hartstikke verliefd Haha!

Die Bob he... het zou me niets verbazen als die uitgroeit naar formaat Lotharinger... echt, die oren zijn wel héél groot.

Wel een ontzettend gave kleur die hij heeft. Blauwe hollanders komen veel minder voor dan zwarte. En ik vind blauw echt veel mooier.

Van knaafjes heb ik niet zoveel kaas gegeten, ik lette nooit zo op als die aan de beurt waren met keuren Schijnheilig

Oscar
Forumcoördinator

Re: Ik heb een konijn en een cavia gekregen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 12:18

Klopt Assie, ik ben echt helemaal verliefd op dat stel *LOL*
Voor Bob heb ik heel bewust gekozen, ik vond hem meteen al ontzettend leuk, lief, grappig etc.
Met Ad lag het wat anders, die heeft zichzelf min of meer verkocht *LOL*
En het leuke is dat juist hij degene is die hier een hoop leven in de brouwerij brengt, hij is echt cute.
Bob is een ideale pleegvader, hij pikt werkelijk alles van die kleine smurf!
Een geweldig stel samen, er is ook helemaal niets voorgevallen, ze zijn echt een dynamisch duo.
Waar Bob is, is Ad....... en andersom *LOL*

Ik heb zo'n vermoeden dat Bob een beetje te groot aan het worden is voor een echt Hollandertje Knipoog
Ik had al mijn twijfels of het een 'echte' was, maar gezien zijn formaat begin ik daar steeds meer twijfels over te krijgen.
Op zich maakt het me niets uit, ik heb hem niet gekocht omdat het een raskonijn is maar omdat hij 'gewoon Bob' is *LOL*
Toch vind ik het dan wel weer leuk om me wat verder in zo'n ras (als hij dat al is Knipoog) te verdiepen, puur uit interesse.
Dus als je nog wat sappige details weet: kom maar op Haha!