Paar keer per dag laat ik hem op het balkon en dan gaat die op de vensterbank zitten dat vind die leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De jongste twee zijn 1,5 jaar, dit zijn dan ook broer (Jerommeke) en zus (Diewe). Moeder (Minoes) is nu bijna 2,5 jaar, en vader (Boris) is 15 jaar.
.

het is er zo eentje waar je álles mee kan doen, en hij vindt het nog leuk ook, als 'ie maar aandacht krijgt. Hij lijkt soms meer op een hond dan een kat. 
In zo'n klein appartement is dat echt hopeloos... Nienke schreef:Mocht iemand nog een geweldige tip hebben tegen al die harenIn zo'n klein appartement is dat echt hopeloos...
Nu heeft hij zo'n kleiner exemplaar en dat ding ziet er niet meer uit, onze kat zit daar constant aan te krabben. Zijn jullie katten ook zo gek op hun krabpaal?
Nienke schreef:Borstelen is trouwens vrij lastig, ze vallen dat ding altijd aan >;)
gevaarlijke kam }>
nu scharrelt ze weer wat rond en heeft ze wat kip gehad (wel koud anders mot madam het niet
) 
. maar die kittens zijn helaas foetsie. toen wou mijn moeder meer dan 2 katten hebben, dus hadden we bij de zelfde kennis nog 3 kittens gekregen. in mei ben ik in die boerderij komen te wonen
.. en in augustes heb ik weer een nestje kittens omdekt van mijn eigen kat. daar zaten 4 kitten in. nu heb ik in totaal 4 poezen en 5 katers....wel een beetje veel. maar dat maakt niet uit...ze lopen toch niet in huis....
en zo te zien aan de hangmand had ze ook een haarbal
yummie 

Zo echt van "huh?"

maar die zal dat ongetwijfeld ergens anders buiten doen
bewerkelijk wijfie hoor
raar beest.
zo'n kat wil ik ook
gelukkig heeft mijn vriend veel ervaring in pillen naar binnen "proppen". Katje vast, bekkie open en smijt de pil naar binnen, bekkie dicht, even slikken en klaar
(komt ook wel goed uit want ze eten praktisch niks anders als kattenvoer, dus een stukkie worst met pil had niet geholpen)