Algemeen Katten Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 12:18

Hahaha ja Tong uitsteken
Paar keer per dag laat ik hem op het balkon en dan gaat die op de vensterbank zitten dat vind die leuk Clown

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 12:33

ik heb thuis 10 katten, de oudste is ongeveer 12 en de jongste 2. Bijna allemaal zieltjes uit de buurt. Bij mij aan de dijk had eerst een man heel veel katten en dat ging goed omdat hij en koeienmelkerij had en die jonge katjes kregen dan melk enzo, maar die man stopte ermee en toen werden die katjes allemaal heel dun en hadden de kleintjes niet meer te eten. toen hebben wij er een paard in huis genomen en toen hadden we 10 katten Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 12:37

Zoo dat zijn er veel!!
Wel gezellig, bij ons passen er [helaas] niet zo veel katten.
We hadden er 4, en nu nog maar 2, en ik wil zo graag een Siameze kat hebben alleen m'n vriend heeft daar niet zo'n zin in jammergenoeg..

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 13:21

Wij hebben 4 katten. Allemaal gewone huis-tuin-en-keuken-katten Haha!. De jongste twee zijn 1,5 jaar, dit zijn dan ook broer (Jerommeke) en zus (Diewe). Moeder (Minoes) is nu bijna 2,5 jaar, en vader (Boris) is 15 jaar.
Minoes komt bij een boerderij vandaan. Helaas veel te jong blijkt later. Ze moet toen een week of 4 zijn geweest. Maar die mensen zeiden dat ze 7 weken was... Het is gelukkig allemaal goed gekomen, ze heeft nog wel een tijd veel kattenmelk gehad.
De andere drie zijn allemaal 'eigen fok' Haha!.

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:19

Gezellig al die katten bij elkaar Haha!

Wij hebben er twee, uit het asiel gehaald toen we in februari zijn gaan samenwonen. Aangezien we bovenaan in een flat wonen zijn we voor twee wat oudere gegaan die niet zo nodig naar buiten hoeven, alleen lekker op het balkon

Dit is Loekie, 12 jaar, altijd een beetje op zichzelf maar stiekum vind hij het wel fijn als we thuis zijn Knipoog
Afbeelding

en dit is Iep, 13 jaar, de vader van Loekie, en echt een hele rare kat Clown het is er zo eentje waar je álles mee kan doen, en hij vindt het nog leuk ook, als 'ie maar aandacht krijgt. Hij lijkt soms meer op een hond dan een kat.
Afbeelding

Mocht iemand nog een geweldige tip hebben tegen al die haren Haha! In zo'n klein appartement is dat echt hopeloos...

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:25

groter appartement kopen Tong uitsteken

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:27

Ja hé ik kan de huur van deze netaan betalen Clown

Of van die haarloze katten Nagelbijten / Gniffelen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:38

Jatjana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:42

Ik heb ook een driejarige rode kater. Hij is ontzettend groot en iedereen is altijd helemaal weg van hem, maar aan de andere kant is het ook een echte kater, want hij haalt van alles uit wat niet mag, vanmorgen nog heeft hij de eerste kerstbal van dit jaar weer uit de boom geslagen, maar ja dat hoort er ook bij. Ondanks al die streken zou ik toch niet zonder hem kunnen. OK dan!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:43

Dat herken ik wel Jatjana, al die streken
Ik heb uit voorzorg maar geen kerstboom genomen Nagelbijten / Gniffelen

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:55

Nienke schreef:
Mocht iemand nog een geweldige tip hebben tegen al die haren Haha! In zo'n klein appartement is dat echt hopeloos...

Ik heb dus gewoon een rasloze kat met kort haar maar ik probeer hem toch regelmatig te borstelen, dat helpt wel een beetje, maar toch... Heb al wel eens gezegd dat ik volgende keer een naaktkat neem Haha!

Ik heb aan de kerstman een nieuwe grote krabpaal gevraagd, ik hoop dat de kerstman braaf luistert Knipoog Nu heeft hij zo'n kleiner exemplaar en dat ding ziet er niet meer uit, onze kat zit daar constant aan te krabben. Zijn jullie katten ook zo gek op hun krabpaal?

Wij hebben wel een (echte) kerstboom en de kat blijft er gelukkig af. Hij zit alleen de hele tijd te bijten op de stro-achtige lintjes waar sommige cadeautjes mee zijn ingepakt Verward

Als ik de foto's in dit topic zo zie... zou ik later misschien ook wel een raskat willen Lovers

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 20:05

Wij hebben ook wel een krabpaal maar dan gewoon zo'n kleine.
King krabt ook wel aan de deur en aan de kast Boos!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:16

onze ene kat is weg van de krabpaal, maar de ander gebruikt liever de rest van het interieur Schijnheilig Meestal hebben we voor hem ergens een stuk karton liggen, dat werkt ook.

Borstelen is trouwens vrij lastig, ze vallen dat ding altijd aan >;)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:55

Ik heb 2 katten Lachen

Pinkie, poes, 10 jaar, heel erg lief Lovers
Afbeelding
(die pupillen zijn zo door de flits)

Toulouse, jeweetwelkater, zoon van Pinkie, 9 jaar, gestoord maar wel lief Lachen

Afbeelding

Ja ik zal hier maar niet een uitgebreide foto-post van maken, wat ik wel gekund had Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:11

Nienke schreef:
Borstelen is trouwens vrij lastig, ze vallen dat ding altijd aan >;)

doen ze bij ons ook *LOL* gevaarlijke kam }>
mookie voelt zich inmiddels wat beter. vanochtend wilde ze niet eten en ze had de hele dag bij de verwarming gelegen Ach gut nu scharrelt ze weer wat rond en heeft ze wat kip gehad (wel koud anders mot madam het niet Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:14

haaj allemaal.....
ik heb 9 katen hier rond lopen die hier thuis horen en een die af en toe aan komt waaien Knipoog
de geschiedenis van me katten: toen ik klein was stond mijn pony op de boederij van mijn oud oom en oud tante....toen liepen er ±15 katten rond. de ene kat verdween na de andere. toen hadden we even geen katten meer. toen heb ik bij een kennis 3 kittens gekregen. daar is er eentje van gestolen waarschijnlijk. een kat daarvan heeft dit voor jaar een nestje van 4 op de tractor stoel geworpen Haha! . maar die kittens zijn helaas foetsie. toen wou mijn moeder meer dan 2 katten hebben, dus hadden we bij de zelfde kennis nog 3 kittens gekregen. in mei ben ik in die boerderij komen te wonen .. en in augustes heb ik weer een nestje kittens omdekt van mijn eigen kat. daar zaten 4 kitten in. nu heb ik in totaal 4 poezen en 5 katers....wel een beetje veel. maar dat maakt niet uit...ze lopen toch niet in huis....

foto´s staan in me profiel en in het katten taxeertoic wat zeker de moeite waard is!!!!

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 03:49

Wij hebben 2 katten thuis moeder en zoon!
allereerst moeders!
Gucci
Afbeelding
We weten niet hoe oud ze precies is maar ongeveer 5 á 6 jaar.
Gucci is niet zo fotogeniek
Der zoon Muis wel!!:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/list]
Muis is 3 jaar en wordt in Mei 4
Sorry voor de hoeveelheid Bloos
*edit Muis is een je weet wel kater Knipoog

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 08:56

Mist Gucci nou een stukje oor?

sjakie hoe is het nu met mookie wilde ze vanochtend wel weer eten?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:44

mookie wilde vanochtend iig geen kattenvoer eten en zo te zien aan de hangmand had ze ook een haarbal Misselijk yummie *LOL*
Heb maar even het restantje kip gekookt en dat staat af te koelen in de koelkast. Ze is al niet echt groot en dik en heb niet graag dat ze enorm afvalt.
Pookie daar en tegen heeft totaal geen last van zijn "knipperij" is is supervrolijk en stiert door het huis *LOL*

denken we allemaal nog aan de foto's zou zonde zijn als er een slotje op komt Scheve mond

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 12:11

Muis lijkt erg op onze poes Hooi
Mooie katten! Maar hou idd even rekening dat er niet meer zoveel foto's worden geplaatst in dit topic, want dat wordt niet op prijs gesteld door de mods.

He Sjakie, ik heb nog nooit een haarbal gezien bij onze katten Verward

Bij ons sneeuwde het vanochtend, Kind had nog nooit sneeuw gezien je had die kop moeten zien *LOL* Zo echt van "huh?" Haha!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 12:14

een haarbal komt hier meestal tegelijk met een hoop andere zooi naar buiten Schijnheilig

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 12:19

Dit is Hooi
Beetje donkere foto, maar ik vind hem wel erg mooi.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:31

mook is nogal wasserig aan gelegd en aangezien ze altijd binnen zitten braken ze die ook lekker in huis uit *LOL*
de kat van mijn ouders heb ook nog nooit zien Misselijk maar die zal dat ongetwijfeld ergens anders buiten doen Schijnheilig

mook heeft weer wat kippies gegeten. Suffe muts eet het niet uit de hand ook niet uit het bakkie alleen als je het voor haar neus legt bewerkelijk wijfie hoor Scheve mond Haha!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:34

die vrouwen ook altijd Haha!

Een van onze katers moest een keer pijnstillers slikken ivm blaasontsteking, dus wij hadden ons al helemaal voorbereid op een grote worsteling om dat pilletje naar binnen te krijgen....maar nee, ik leg het op de grond, en hij denkt direct: jaaaaaa eten!! en eet het zo op Verward raar beest.

Die foto van Hooi is leuk!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:51

*LOL* zo'n kat wil ik ook gelukkig heeft mijn vriend veel ervaring in pillen naar binnen "proppen". Katje vast, bekkie open en smijt de pil naar binnen, bekkie dicht, even slikken en klaar Haha! (komt ook wel goed uit want ze eten praktisch niks anders als kattenvoer, dus een stukkie worst met pil had niet geholpen)