Haha, die kat van Fasel kijkt echt prachtig Ik ben fan van Daisy, de vorige hond van ikkuh:). Lekker maf beest was dat toch De honden van Cloris, moooooooooooi
Krieltje Die komt oko zo vaak in beeld, en aan bot, dan kan je gewoon niet meer om dat lieve diertje heen Verder heb ik niet echt voorkeuren. Mijn huisdieren zijn en blijven gewoon het leukst natuurlijk Een kijkje in mijn profiel en iedereen is natuurlijk oko gelijk helemaal fan van mijn dierenbende Vooral Flufje en Kruimel zijn mijn twee grote schatten FLUFFY KRUIMEL
Mientjeuh schreef:Krieltje en Mans En natuurlijk Tibbe van Annelou Trouwens, niemand die Luna lief vindt? [image]Aaaah wat een sweet Ja Luna is lief
Mientjeuh schreef:Krieltje en Mans En natuurlijk Tibbe van Annelou Trouwens, niemand die Luna lief vindt? [image]Aaaah mijn áller, áller, áller liefste lievelingsbeestje is nog niet vergeten. Wát houd ik van haar zeg!Dankjeweeel!
Mientjeuh"]En natuurlijk Tibbe van Annelou [/quote]Aah lief! [quote="Mientjeuh schreef:Trouwens, niemand die Luna lief vindt? Wat een mooi poesje is Luna, heeft een hoog knuffel effect!!
Yellowfish schreef:Lunaaa natuurlijk Maar t meest van mn allerliefste verloren dame .. Lady Perdy bedoel ik uiteraard Ohja! En Perdy natuurlijk
kwadraatje schreef:Ik ben ven van de hond van Tinkelbel Ooohh dankje, je krijgt een lik van hem!! En ik ben weer fan van jouw hammie Timmie
Ik vind t jonge poesje van Anna-Jelly erg schattigEnneh ik ben blij dat Bink geen fans heeft, kan ik m lekker voor me alleen houden