Heb ik nou zo'n verdraaid beeld van dierenartsen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:30

Ik heb een super fijne dierenarts. Mijn vorge hond had een soort van kanker en daar hebben ze hem zo goed mogelijk door heen gesleept, alles aan gedaan om hem te helpen maar het mocht net baten. Hij werd op 4 jarige leeftijd ingeslapen.

Hierna heb ik een teefje gehad, genomen van een fokker omdat ze geen pups kon krijgen. We hadden haar een half jaartje en toen zijn we er achtergekomen (nadat ze erg ziek was geweest) dat haar binnen kant helemaal vervormt was) ze werd steeds zieker en zieker, we mochten hem zelfs op zijn thuis nummer bellen als er wat was al was het midden in de nacht. Kort daarna hebben we ook haar in moeten laten slapen (heb haar nog geen eens een jaar mogen hebben) ze was net 7 geworden. Ik was er kapot van en kreeg toen een heel lief kaartje door de deur van het personeel van de dierenarts praktijk. Echt zo lief!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:05

Elles schreef:
:\

Bij ons gaat dat heel anders: je krijgt precies 12 seconden om te zeggen wat er aan de hand is, dan wordt het beest door de assistente hard in het nekvel gegrepen, er wordt een spuit in gejast, je krijgt medicijnen mee en ze werken je zo snel mogelijk weer de deur uit... Scheve mond

Gaat dat bij jullie ook zo, of wordt het hier gewoon tijd voor een andere DA?

toevallig vandaag geweest met mn caaf.... lees me andere toppic:)
maar die man was speciaal voor ons gekomen, en had er ook wel aandacht voor enzow
en legte me uit wat me caaf had enzow
vond ik wel fijn, en het stelde me gerust, tja tot hij zei dat hij al dood was
toen ging hij nog uitleggen hoe het kan dat zo'n beesie dood gaat enzow
hele aardige meneer