Die hangen aan de voet in zo'n laarzenrek, dus met de zolen naar boven. Héél handig. Gelukkig heb ik meerdere paren. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Die hangen aan de voet in zo'n laarzenrek, dus met de zolen naar boven. Héél handig. Gelukkig heb ik meerdere paren. noviceh schreef:jeetje77 schreef:Ik wist niet dat koolmezen zo agressief nesten bouwen, maar goed dat jullie een briefje voor ze hebben opgehangenTot er fanatiek door 2 koolmezen nestmateriaal werd aangevoerd. Werd gewoon een briefje opgehangen, tijdelijke andere aanval gebruiken, deze is bezet.![]()
Ik vind het echt supertof dat vogels ergens gaan nesten, hoewel de halsters in dit geval wat ongelukkig zijn uitgekozenHier in de buurt veel huiszwaluwen ivm nieuwbouw in waterrijk gebied. De meeste mensen laten de nesten weg halen. Wij hebben juist nestkasten opgehangen waar elk jaar wel 2x nestjes worden uitgebroed, zó leuk!
Rije schreef:Oooh wat een creatief bedacht plekje! En winterkoninkjes zijn zelf al zo klein, hoe klein zijn baby-winterkoninkjes dan...?!![]()
Ik volg graag!!!

APCIII schreef:Rije schreef:Oooh wat een creatief bedacht plekje! En winterkoninkjes zijn zelf al zo klein, hoe klein zijn baby-winterkoninkjes dan...?!![]()
Ik volg graag!!!
Klein. Met een grote snavel.![]()
(winterkoning, een paar jaar geleden hier in de tuin)
De grap was dat ik dat ding had opgehangen, juist doordat dat bordje "gone golfing" eraan hing, zodat het logisch was dat er niets iets inzat als je er naar keek. Maar dat plan ging dus niet door![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
echt benieuwd hoe nu verder! Je snapt dat wij graag updates willen he