Dus ik vraag wel een aanbetaling maar zo snel een kitten ziek wordt, niet oke lijkt of zelfs overlijdt dan gaat de aanbetaling meteen terug naar de koper. Ik heb ook wel eens dat ze dan gaan doorduwen dat ze willen meebetalen aan medische kosten en kost wat kost het kitten wel willen kopen. Ik geef dan aan dat ik er ben om ze te beschermen tegen emotionele impulsieve acties waar ze spijt van krijgen en waar gedoe van komt. Ik annuleer dus ooit uit eigen beweging een kitten als ik het gevoel heb dat het kitten niet oke is. Dan gaat ook de aanbetaling meteen terug.
Je kan niet een defect product verkopen of helemaal niet leveren en zeggen: Och pech want ik heb kosten gehad. Ook niet als je het kitten bij wijze van nog 10 weken langer laat zitten.
Je koopt ook geen auto die bij de dealer op de plaats affikt en dat ze zeggen: Och pech want jij ging nog op vakantie dus de auto staat hier 2 weken langer.

Ik heb ook wel eens 1x gehad dat ik een poes had verkocht en bleek het een kater. Dan hebben ze de keuze om te annuleren, dat is toch mijn fout?
al geprobeerd?
o en ik draai gelukkig nóg langer mee om te kunnen oordelen dat de meeste fokkers fantastische mensen zijn met hart op de juiste plek