Even van me af schrijven; ziekte hond zorgt voor spanningen thuis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 23:18

Waidida schreef:
tamary schreef:
Optie zou zijn om stiefvader lekkertjes trommel met de dieetbrokjes te geven om "van tafel" te voeren, maar meewerken blijft het probleem.

Dat is dus niet hoe hij het wilt, hij wilt echt dat de honden hetzelfde eten als wij. bv dus aardappelen in de saus van het vlees. etc. allemaal dus heel vetrijk

Getverdemme wat een rotvent. Ik vind je moeder ook slappe hap hierin. Juist de autoriteit die op gelijke hoogte met die man moet staan (al zou voor jou ook respect moeten zijn). Wat een bekrompen vent, bah.

Geef de beste man anders dat dieetvoer voor de hond als avondeten, kan die van tafel voeren wat ie wil.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 23:32

Waidida schreef:
Hond zijn waardes zijn op zeer korte tijd goed gezakt. We hebben geen discussies meer, als ik nee zeg is het ook nee. En mijn moeder ziet er ook streng op toe. Maar ik denk dat stiefvader zich erbij neergelegd heeft.

Onze hond voelt zich echt helemaal top, hij mocht ook mee op familieweekend in de ardennen en heeft daar de tijd van zijn leven gehad.

Al bij al ben ik nu dus tevreden met hoe het gaat :)

Fijn dat het zo goed gaat en dat er geen discussies meer over het voer zijn! *\o/*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 03:38

Waidida schreef:
Hond zijn waardes zijn op zeer korte tijd goed gezakt. We hebben geen discussies meer, als ik nee zeg is het ook nee. En mijn moeder ziet er ook streng op toe. Maar ik denk dat stiefvader zich erbij neergelegd heeft.

Onze hond voelt zich echt helemaal top, hij mocht ook mee op familieweekend in de ardennen en heeft daar de tijd van zijn leven gehad.

Al bij al ben ik nu dus tevreden met hoe het gaat :)

Wat ontzettend fijn!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 22:03

Hoe gaat het nu Ts?

Waidida

Re: Even van me af schrijven; ziekte hond zorgt voor spanningen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 22:49

Erg goed eigenlijk! We merken dat onze hond het echt goed doet op de nieuwe voeding. Hij is weer levendiger en vooral zijn vacht is veel beter geworden!

Stiefvader heeft zich er ook bij neergelegd, zo zelfs dat de andere hond (die van hem is) nu ook die brokjes krijgt en dat hij deze week toegaf dat ook zijn vacht een stuk beter was geworden.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 23:02

Ik herken jouw verhaal. Mijn vader heeft ook altijd allerlei troep aan mijn hond gegeven. Hij pastte dan bijvoorbeeld op als ik werken moest, en gaf naast het voer dat ik meegaf allerlei tussendoortjes van de supermarkt.
Uitgelegd dat hond ziek werd.
En het is echt wel een man met hersens.
Maar toch ziet hij alleen de korte termijn in dit geval. De hond kwispelt, ik maak hem blij.
En: mijn hond kreeg vroeger van tafel en is 12 geworden.
Het verbaasd mij (positief) dat je stiefvader zich heeft aangepast. Ik ben blij voor jou en de hond.
Je doorzettingsvermogen heeft geloond

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 23:57

Ik heb niet alle reacties gelezen, wel die van ts.

Ik had niet verwacht dat je vader zich eraan zou houden., maar ben blij voor je (en voor de hond(en)) dat het zo goed gaat.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 16:28

Wat fijn om te horen!!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 12:12

Wat een mooie uitkomst dat de andere hond nu ook op die brokjes staat en je vader de verbetering erkent.