) 
Mijn vriend wou heel graag een labrador of golden retriever en ik een stabij...
Het "leuke" is ik was altijd bang voor honden...bij stom toeval kwamen we hierop uit.
Hele lieve familiehond ze is bijna 12 kerngezond(oke baarmoeder ontsteking gehad)
Ze is echt nergens bang voor.. helaas wel reactief op vuurwerk.
Echt een allemansvriend.
Ook hebben wij een dochter van Silke(de labrador/Stabij) vader is onbekend...we kregen Silke zwanger terug van het hondenpension..
Toen Fenna geboren was kwam er een kleine zwarte pup met 1 wit pootje uit, mijn helaas is 2021 overleden moeder had het altijd over hun zwarte hondje met 1 wit pootje..het heeft zo moeten zijn

Ook een super vriendelijke hond, gek op aandacht, doet geen vlieg kwaad ze is nu 3 en heeft nog nooit gebeten/gehapt(zelfs als pup niet) wel heel erg waaks!

Prachtige hond, ook rastypisch,  goud voor de baas en kon prima met alle kinderen. Mocht ook 12 jaar worden gelukkig. Zou ik zo weer voor gaan.

ze haat binnen zijn en is altijd buiten, ze kan door medische problemen niet veel trainen. We zijn dus gestopt bij de schapen en nadat ze haar x kelpie vriendinnetje verloor wou ze nog minder graag in huis en ook liever geen andere honden meer om zich heen. Ze mag dus lekker doen wat ze zelf wil in haar stukje van de tuin, we trainen met de frisbee met mate en laten haar verder gewoon lekker zich zelf zijn.

Maar die van ons is opgegroeid met veel kinderen dus het vanaf jongs af aan gewend. Ze gaat ook regelmatig een dag mee naar kantoor, daar is ze groot favoriet en komt ze lekker mandarijntjes scoren bij alle collega's.