Kat in de slaapkamer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Kat in de slaapkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:23

Bij mij kunnen ze zowel in de woonkamer als de gang en slaapkamer.
Ze mogen alleen niet in de keuken omdat ze het heel gezellig vinden om daar met allerlei spullen te gaan spelen...

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:40

Mijn Noor gaat 's nachts on tour, die wil ik ook niet in de slaapkamer. Dan doe ik ook geen oog dicht.
Dus 's nachts geen katten in de slaapkamer. Kan niet zeggen dat m'n ragg wel mag en m'n noor niet, dus beiden niet. Nachtrust is mij toch veel waard, zonder goede nachtrust kan ik niet functioneren op het werk en dat is toch nodig om die twee oa te betalen. Dus poezen buiten de slaapkamer.
En ook niet even in de avond er wel bij, dan blijven ze mauwen en krabben. Slaapkamer is verboden terrein. Werkt heel prima, maar wel consequent volhouden.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:52

ik moet af en toe tussen de katten door mijn bed in kruipen. Het record is 5 op 1 bed. Ik vind het heerlijk maar mijn katten gaan niet krabben of likken. die gaan gewoon liggen en slapen. Wellicht komt dat omdat ze met 8 zijn en alle vrijheid hebben.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:57

Hier wel in de slaapkamer, komt vaak bij me liggen maar soms ook niet.
Meestal gaat het heel stil, soms wordt hij er zo blij van dat ik even en kleine likje krijg en dat hij begint te knorren maar meestal heb ik er echt geen last van.