wat een leuk topic Op de eerste foto echt net geboren. Zo leuk en speciaal om ze vanaf geboorte mee te maken!
Ik had m hier net wakker gemaakt, was hij het niet echt mee eens Maar verder is het echt onze grootste kroel en vriend
melody7
Geplaatst: 15-06-25 20:04
Wat een leuk topic!
Een van mijn cavia's ging van dit: Naar dit:
Onze hond is ook echt een toverbal. Als enkele dagen oude pup leek ze bijna zwart, ze is nu 5 en heeft allerlei fases gehad.
Inmiddels is ze zo. Het enige stabiele zijn de rode plukken op haar oortjes, die heeft ze altijd. Als ik haar trim wordt ze nog steeds vaak wat lichter.
En mijn cavia-vijfling op een paar dagen oud en op 3 jaar. De pootjes en oren zijn altijd zo heerlijk uit verhouding
Eloya
Geplaatst: 15-06-25 20:16
Ik heb ze in 1 foto door @Tenno7 / renatezuidemafotografie
Jeppe Whippet Pup 9 weken en op 1 jaar en 9 weken ongeveer
lor1_1984
Geplaatst: 15-06-25 20:33
Dívka met ±12 weken (foto vd vorige eigenaar), bijna 3 jaar (net van mij) en 7 jaar (vorig jaar):
Mahdutje met ±9 maanden (advertentiefoto) en bijna 8 jaar:
Faizah is toch zo ontzettend knap Afghanen puppies zijn echt zo leuk
cursebreaker
Geplaatst: 16-06-25 18:51
Onze meisjes Arya (oudduitse herder) & Sansa (Maine Coon) toen ze er pas een paar weken waren
En eentje van vorig jaar
Ondertussen zijn ze bijna 6 jaar oud. Zusjes in elke zin van het woord behalve dat ze een ander diersoort zijn haha. Maar die band wat ze hebben is speciaal, genieten we elke dag van. Beste beslissing ooit om ze samen in huis te halen