Kat sproeit in huis buurvrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 16:55

jetwii schreef:
Vermoedelijk zal zij dus na de zomer als het weer vochtiger weer is en kouder richting haar einde gaan.

Ik zou dit niet tegen de buurvrouw vertellen.
Grote kans dat ze dat sielugh vindt en poeslief nog vaker daar binnen zit -O-

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-25 17:03

Cayenne schreef:
jetwii schreef:
Vermoedelijk zal zij dus na de zomer als het weer vochtiger weer is en kouder richting haar einde gaan.

Ik zou dit niet tegen de buurvrouw vertellen.
Grote kans dat ze dat sielugh vindt en poeslief nog vaker daar binnen zit -O-

Dan komt er heel snel een nieuw kameraadje voor de ander bij, die is nu 5 en destijds aan komen lopen. Maar inderdaad met zin dit al niet tegen de buurvrouw gezegd. Vanmiddag lagen ze samen te slapen op de bank dus ze is nu niet bij de buurvrouw

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 17:33

Wintu schreef:
Alja schreef:
Onze buren hebben ook katten.
Schijten in onze voortuin, kan geen kussens op de tuinstoelen laten liggen want die zitten gelijk onder de haren.
Ligt op de trampoline van onze kinderen.
Onze hond moet in de tuin aangebonden liggen omdat die kat hier altijd loopt.
Afgelopen weekend is de hond ontsnapt omdat hij achter de kat aanging en is 1 minuut bij hun in de tuin geweest en toen heeft zij de politie gebeld omdat onze hond in haar tuin was.

De politie is ook nog langs geweest met het advies een kattenverjager te nemen, vind het zo n omgekeerde wereld.
Ik heb de politie laten weten dat ik geen kattenverjager neem maar wel andere maatregelen tref als ik die kat in handen krijg

Ik snap niet waarom je je hond in eigen tuin vast legt voor de kat van de buren.

Ik snap niet dat de hond kan ontsnappen. Dat is niet veilig voor de hond daar zou ik dus wel wat aan doen.
Niet vast leggen want het is hun eigen tuin dan moeten de buren hun kat maar bij zich houden. Maar als de hond weg kan dan is een lijn toch wel handig. En een goed antiontsnappingstuig.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 18:17

BeFunny schreef:
Wintu schreef:

Ik snap niet waarom je je hond in eigen tuin vast legt voor de kat van de buren.

Ik snap niet dat de hond kan ontsnappen. Dat is niet veilig voor de hond daar zou ik dus wel wat aan doen.
Niet vast leggen want het is hun eigen tuin dan moeten de buren hun kat maar bij zich houden. Maar als de hond weg kan dan is een lijn toch wel handig. En een goed antiontsnappingstuig.

Ik ging er vanuit dat de tuin voor de hond omheind was. Mijn fout, wij hebben alles omheind voor de honden, ik ging er standaard vanuit dat een ieder dat heeft, hond aan een ketting in de tuin vind ik sneu.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 19:12

Alja schreef:
Onze buren hebben ook katten.
Schijten in onze voortuin, kan geen kussens op de tuinstoelen laten liggen want die zitten gelijk onder de haren.
Ligt op de trampoline van onze kinderen.
Onze hond moet in de tuin aangebonden liggen omdat die kat hier altijd loopt.
Afgelopen weekend is de hond ontsnapt omdat hij achter de kat aanging en is 1 minuut bij hun in de tuin geweest en toen heeft zij de politie gebeld omdat onze hond in haar tuin was.

De politie is ook nog langs geweest met het advies een kattenverjager te nemen, vind het zo n omgekeerde wereld.
Ik heb de politie laten weten dat ik geen kattenverjager neem maar wel andere maatregelen tref als ik die kat in handen krijg

En hoe helpt deze bijdrage TS?

Britta31

Re: Kat sproeit in huis buurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 23:59

Ik ben veel thuis, katten kunnen naar buiten,we wonen vrijstaand, maar ze liggen de hele dag te slapen.Ik denk niet dat de katten jullie missen overdag.Dus de buurvrouw moet niet zeuren.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 22:36

Wintu schreef:
BeFunny schreef:

Ik ging er vanuit dat de tuin voor de hond omheind was. Mijn fout, wij hebben alles omheind voor de honden, ik ging er standaard vanuit dat een ieder dat heeft, hond aan een ketting in de tuin vind ik sneu.

Ik ook, hier ook omheind en dat is het eerste wat er bij mijn nieuwe huis gebeurd volledig omheind.
Maar dat de hond van TS ontsnapt is niet de schuld van de kat van de buren. De kat is de trigger maar de verantwoording ligt bij TS om ervoor te zorgen dat het niet kan gebeuren en als er geen omheining is dan binnen houden en genoeg wandelen om idd een zeer goed tuig met lijn.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 23:16

Ehmm… dit topic ging er toch om dat de kat van TS bij de buurvrouw binnen zit :? Volgens mij heeft TS geen hond?