jetwii schreef:Vermoedelijk zal zij dus na de zomer als het weer vochtiger weer is en kouder richting haar einde gaan.
Ik zou dit niet tegen de buurvrouw vertellen.
Grote kans dat ze dat sielugh vindt en poeslief nog vaker daar binnen zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:jetwii schreef:Vermoedelijk zal zij dus na de zomer als het weer vochtiger weer is en kouder richting haar einde gaan.
Ik zou dit niet tegen de buurvrouw vertellen.
Grote kans dat ze dat sielugh vindt en poeslief nog vaker daar binnen zit
Wintu schreef:Alja schreef:Onze buren hebben ook katten.
Schijten in onze voortuin, kan geen kussens op de tuinstoelen laten liggen want die zitten gelijk onder de haren.
Ligt op de trampoline van onze kinderen.
Onze hond moet in de tuin aangebonden liggen omdat die kat hier altijd loopt.
Afgelopen weekend is de hond ontsnapt omdat hij achter de kat aanging en is 1 minuut bij hun in de tuin geweest en toen heeft zij de politie gebeld omdat onze hond in haar tuin was.
De politie is ook nog langs geweest met het advies een kattenverjager te nemen, vind het zo n omgekeerde wereld.
Ik heb de politie laten weten dat ik geen kattenverjager neem maar wel andere maatregelen tref als ik die kat in handen krijg
Ik snap niet waarom je je hond in eigen tuin vast legt voor de kat van de buren.
BeFunny schreef:Wintu schreef:
Ik snap niet waarom je je hond in eigen tuin vast legt voor de kat van de buren.
Ik snap niet dat de hond kan ontsnappen. Dat is niet veilig voor de hond daar zou ik dus wel wat aan doen.
Niet vast leggen want het is hun eigen tuin dan moeten de buren hun kat maar bij zich houden. Maar als de hond weg kan dan is een lijn toch wel handig. En een goed antiontsnappingstuig.
Alja schreef:Onze buren hebben ook katten.
Schijten in onze voortuin, kan geen kussens op de tuinstoelen laten liggen want die zitten gelijk onder de haren.
Ligt op de trampoline van onze kinderen.
Onze hond moet in de tuin aangebonden liggen omdat die kat hier altijd loopt.
Afgelopen weekend is de hond ontsnapt omdat hij achter de kat aanging en is 1 minuut bij hun in de tuin geweest en toen heeft zij de politie gebeld omdat onze hond in haar tuin was.
De politie is ook nog langs geweest met het advies een kattenverjager te nemen, vind het zo n omgekeerde wereld.
Ik heb de politie laten weten dat ik geen kattenverjager neem maar wel andere maatregelen tref als ik die kat in handen krijg
Wintu schreef:BeFunny schreef:
Ik snap niet dat de hond kan ontsnappen. Dat is niet veilig voor de hond daar zou ik dus wel wat aan doen.
Niet vast leggen want het is hun eigen tuin dan moeten de buren hun kat maar bij zich houden. Maar als de hond weg kan dan is een lijn toch wel handig. En een goed antiontsnappingstuig.
Ik ging er vanuit dat de tuin voor de hond omheind was. Mijn fout, wij hebben alles omheind voor de honden, ik ging er standaard vanuit dat een ieder dat heeft, hond aan een ketting in de tuin vind ik sneu.