Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_suus19_ schreef:Weet ik nog niet… enten, chippen, castreren kost €400 bij elkaar. Dit stond niet echt op mn planning zegmaar, het is dat ik ertegenaan liep dus wil ik ook m’n verantwoordelijkheid nemenmaar vind het wel een flinke smak geld.
Ik denk dat ik eerst ga bedenken of ik ze ga houden en of ze naar buiten mogen. En aan de hand daarvan neem ik de beslissing. Wij hadden vroeger ook katten die alleen in een goed afgesloten tuin kwamen, die waren niet gechipt en niet geënt…
Steppe schreef:_suus19_ schreef:Weet ik nog niet… enten, chippen, castreren kost €400 bij elkaar. Dit stond niet echt op mn planning zegmaar, het is dat ik ertegenaan liep dus wil ik ook m’n verantwoordelijkheid nemenmaar vind het wel een flinke smak geld.
Ik denk dat ik eerst ga bedenken of ik ze ga houden en of ze naar buiten mogen. En aan de hand daarvan neem ik de beslissing. Wij hadden vroeger ook katten die alleen in een goed afgesloten tuin kwamen, die waren niet gechipt en niet geënt…
Binnenkort actie in Alphen aan den Rijn bij Dierenkliniek Rijnoever via Dierenambulance Alphen aan den Rijn chipactie, wel aanmelden van te voren.
De chipactie zal plaatsvinden op 21 juni 2025 bij ons op de opvang aan de Produktieweg 12, 2404 CC te Alphen aan den Rijn.
Let op: De actiedag duurt van 09:30 tot 16:00. €15,- per kat. Ook geldig voor katten woonachtig buiten de Gemeente Alphen aan den Rijn.
Dus maak snel uw afspraak via de QR-code of de link: https://widget.onlineafspraken.nl/.../0 ... put/html...