Kat met artrose, pijn? Wanneer is het genoeg?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 16:38

Goof schreef:
jetwii schreef:
Mijn schuldgevoel zegt je was te vroeg ze denkt dat je van haar af wou.

Ik herken dit en ik denk dat iedereen die ooit afscheid heeft genomen van een huisdier dit kent (helaas).
Ik hoop dat je dit gevoel straks los kunt laten, sterkte.

Dit hoop ik ook het thuiskomen uit werk was ook gelijk weer huilen 15 jaar lang kwam zij vrolijk aan rennen

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 18:33

Je was niet te vroeg. Je was niet te laat. Je was op tijd! Je hebt je hart gevolgd, in het belang van jouw Witje..

1,5 jaar geleden liet ik mijn ouwetje gaan, zoveel getwijfeld of we het wel goed deden. Twee dierenartsen die het ook tijd vonden.
Pas toen ik een jonkie in huis haalde en gedrag zag wat ik al zo lang niet meer had gezien bij ons ouwetje wist ik echt zeker dat we het juiste hebben gedaan. Ook al mis ik hem nog steeds, hij heeft een mooi en liefdevol afscheid gehad. Met ons erbij, op zijn kussen op zijn plekje op de bank. Maar het blijft een gemis en dat mag ook. Want het betekent dat je van je beestje houdt, ook als het niet meer hier is.

Heel veel sterkte!

Rennie89

Re: Kat met artrose, pijn? Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 18:40

Een dikke knuffel :knuffel: je hebt gekozen voor haar welzijn, iets rekken alleen omdat het zielig is , is eigenlijk alleen maar egoïstisch. Je hebt het super gedaan en de moeilijkste beslissing ooit als baasje genomen :(:)

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 19:06

Dankjewel allemaal geeft mij toch wat rust dat jullie ook vinden dat ik in het belang van witje/snuf heb gekozen

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 19:35

Houden van is soms ook loslaten.
15 jaar is ook een prachtige leeftijd.

Ik heb 2 jaar geleden in 3 maanden tijd 2 katten en 1 hond in moeten laten slapen en ik heb zeker ook het gevoel gehad of ik goed had gehandeld.

Want alleen bij 1 kat (16 jaar) hebben we besloten dat het tijd was en bij de andere was het een acute beslissing bij de dierenarts.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 19:43

was ik niet te vroeg is iets wat normaal is dat het boven komt als je van je dier houd.
er is zelfs een boekje over geschreven door een dierenarts.
het feit dat je jezelf de vraag stelt geeft aan dat je uit pure liefde hebt gehandeld.
veel sterkte gewenst!