Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mar3 schreef:daantjuhhh schreef:Die steentjes die mijn kat had voelde je ook niet.
Als ik me herinner had jij een röntgenfoto? Dat zou in dit geval wel makkelijker zijn dan een echo denk ik.
XxLiEsJuHhxX schreef:Dat hij zijn urine liet lopen toen hij voelde is voor mij toch echt een indicatie dat een echo of rontgenfoto echt wel heel belangrijk zijn. Mijn kat liet het ook lopen als je aan zijn blaas zat en hij had echt een grote steen zitten, die overigens ook niet te voelen was. Sinds zijn operatie plast hij niet meer op ongewenste plekken.
Kan je niet naar een andere dierenarts gaan?
MyWishMax schreef:En als de eiwitten niet weg zijn, zoals ik denk dat het niet was door de dingen waarmee ts schoonmaakbedrijf die ook wel bekend staan als bijna extra uitlokkend, dan zullen ze steeds terug keren om daar te plassen. Omdat zij het blijven ruiken.
Citaat:De reden dat je géén azijn (natuurazijn of schoonmaakazijn) in kattenhuishoudens moet gebruiken, is omdat de geur een trigger kan zijn – voor iedere kat – om er te gaan plassen of sproeien!