Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Zou d’r gewoon ‘s nachts naar buiten doen…
xPabloBokt schreef:janderegelaa schreef:Zou d’r gewoon ‘s nachts naar buiten doen…
Ja, zodat iemand anders er last van heeft zeker.. raar advies
Ik denk dat het ook komt omdat je slaapkamer dicht is, maar dat is een aanname uit eigen ervaring met mijn kat. Die kan er ook echt niet tegen als ik in een ruimte ben waar ze niet bij kan en laat dat ook goed weten door te roepen.
KimD schreef:Wij hadden ook zo'n kat in de tuin 's nachts, die ook onze katten in de ren ging terroriseren, dat hebben onze honden opgelost.De buren zijn de honden nog steeds dankbaar.
Toen onze katten nog jong waren en in huis woonde hadden we er ook twee die dit deden, meestal gepaard met dramatisch aan de deur krabben. Gillend gek werd ik ervan, haalde echt het bloed onder mijn nagels uit.
Maar zoals hier al gezegd wordt, we zijn gaan opvoeden. Zodra ze begonnen bracht ik ze zonder iets te zeggen naar beneden en in de bench. Pas als ze weer stil waren mochten ze eruit. In het begin heeft dit wel wat uithoudingsvermogen gekost, maar toen eenmaal het kwartje viel, hadden ze het snel geleerd, de een iets sneller dan de ander. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk was de hint meer dan duidelijk, 's nachts geen ongeoorloofd gemauw.
Ik heb dit wel gedaan in een vakantie, want ik wist dat dit me nachtrust zou kosten. De andere kat die het niet deed keek altijd heel geniepig toe, alsof hij moest lachen in zijn vuistje.
sasja0705 schreef:KimD schreef:Wij hadden ook zo'n kat in de tuin 's nachts, die ook onze katten in de ren ging terroriseren, dat hebben onze honden opgelost.De buren zijn de honden nog steeds dankbaar.
Toen onze katten nog jong waren en in huis woonde hadden we er ook twee die dit deden, meestal gepaard met dramatisch aan de deur krabben. Gillend gek werd ik ervan, haalde echt het bloed onder mijn nagels uit.
Maar zoals hier al gezegd wordt, we zijn gaan opvoeden. Zodra ze begonnen bracht ik ze zonder iets te zeggen naar beneden en in de bench. Pas als ze weer stil waren mochten ze eruit. In het begin heeft dit wel wat uithoudingsvermogen gekost, maar toen eenmaal het kwartje viel, hadden ze het snel geleerd, de een iets sneller dan de ander. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk was de hint meer dan duidelijk, 's nachts geen ongeoorloofd gemauw.
Ik heb dit wel gedaan in een vakantie, want ik wist dat dit me nachtrust zou kosten. De andere kat die het niet deed keek altijd heel geniepig toe, alsof hij moest lachen in zijn vuistje.
Mag ik even vragen, wat jij bedoeld dat jullie honden "het opgelost" hebben ?