Leuk topic! Ik vind katten echt geweldig en hilarisch haha. Hier ook wel wat grappige/typerende dingen
* Onze Maine Coon prinses zit letterlijk in de drinkbak om te drinken. Ze is gek op water, ook spelen ermee, en zit altijd met de poten in de bakken - we hebben grote honden bakken staan want ze drinkt vaak en maakt het water ook snel vies met die poten en ook onze hond drinkt nog ervan. Het water drinkt ze dan het liefst van de pootjes af. Als iemand water in een glas of kan heeft voor zichzelf moet je het ook afdekken want ze zit er geheid met 10 tellen in

ik heb dus ook steevast handdoeken onder de bakken liggen want het is echt een water ballet anders. Als ik in bad lig is de er ook altijd bij om te spelen met het water.
Voorpoten zitten er sws standaard in, maar soms gaat ze helemaal
[
Afbeelding ]
* ‘Praten’ doet ze ook veel, en ze is zo loyaal als een hond. Als ik naar de wc ga komt ze de deur openmaken als die op een kier staat en anders staat ze achter de deur te wachten - samen met de hond - en ze volgt me overal, altijd haha oud woud.
* De pootjes van de hond afsnuffelen en kopjes geven eraan/zichzelf helemaal erlangs wrijven als deze terugkomt na een wandeling. Elke.keer.weer

zo’n komisch gezicht. Gaat ze helemaal goed op.
* Op de rug en wijd’beens’ ligt Sansa van ons ook graag ja. Toevallig vandaag nog fotos gemaakt
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
* dat samenspannen met de hond herken ik ja hahaha Sansa vind het een fantastisch spelletje om bv leftovers van m’n bord op de grond te mikken als ik niet op let (stukjes brood korst vooral) en dan staat Arya, de hond, al te wachten. Echt een tag team. Ze doen sws alles samen die twee, twee handen op 1 buik
[
Afbeelding ]