Simba ligt/slaapt vaak op zijn rug.. Heel charmant!

Ook heeft hij altijd de neiging op bovenop je te willen liggen als je op de bank zit of ligt. Of op de kleding die ik wil aantrekken, ook al ligt het maar een paar seconden op mijn bed, meneer ligt erop hoor..
En dan beledigd als hij eraf moet gaan omdat ik het aan wil trekken.Scar heeft een speeltje, een soort knuffel. Hoe vaak ik het ding ook opruim, het komt altijd weer uit de mand en ligt vaak op de deurmat of in de keuken op me te wachten als ik thuis kom.

Owja en Scar wil graag in 'de tent'. Onder een fleecedekentje op schoot. Keihard spint hij dan en ligt helemaal blij te draaikonten.

Verder heeft hij een obsessie voor pennen, haarelastiekjes, nagelvijlen. Die vind ik dan soms op vreemde plekken terug. En 'brabbelen' als hij naar vogels kijkt door het raam..
En alleen naar de wc of douchen is onmogelijk, altijd moeten ze beiden mee..
ik heb dus ook steevast handdoeken onder de bakken liggen want het is echt een water ballet anders. Als ik in bad lig is de er ook altijd bij om te spelen met het water.
zo’n komisch gezicht. Gaat ze helemaal goed op. 

Ze gooit de houder omver waardoor de borstel omvalt en likt het dan af.

.
.
) maar af en toe krijgt ze een klein stukje van het bladerdeeg en dan is het net een kleine haai, moet oppassen met m'n vingers dan