Week 1: Een portretje bij de vijgenbomen. iPhone 14pro
Leuk om te zien dat er nu kerstbomen en kerstballen op de foto staan, dat gaat natuurlijk met de seizoenen mee veranderen.
cursebreaker
Geplaatst: 01-01-25 16:06
Leuk! Ik meld me ook- was in 2024 te laat maar heb wel meegelezen en gekeken. Wij hebben een Oudduitse herder dame van 5,5 jaar oud genaamd Arya & een Maine Coone prinsesje van ook 5,5 jaar oud genaamd Sansa. Samen opgegroeid vanaf pup/kitten tijd en echt onafscheidelijk die twee
Week 1 Ik heb gisteren een mooie natuur wandeling gemaakt, de laatste van 2024, met onze Arya, op de Duitse Tevener Heide.
En deze maakte ik nog een aantal dagen terug van onze prinses Sansa, die me altijd gezelschap houd tijdens het puzzelen
Flux
Geplaatst: 01-01-25 16:24
Heel leuk topic ik wil ook heel graag een jaar proberen vol te maken met Vesper en Loki!
Week 1 Vesper is mijn bijna 3 jarige kale Collie die drukke dagen achter de rug heeft. Ze bleek dit jaar voor het eerst bang te zijn voor vuurwerk dus we hebben hemel en aarde bewogen om haar op oudjaarsdag op een rustige plek te krijgen. Alles gelukt en ze heeft een super rustig nieuwjaar gehad. Ik ben alleen gesloopt en zij kwam me zojuist vertellen dat we wel weer wat konden doen Ik was zeg maar wat anders aan het doen
En Loki! Onze 15 jarige dove kat. Loki heeft een nachtje bij mijn moeder geslapen maar is nergens van onder de indruk
Deze foto is van gisterenavond, oudjaarsavond. Flink vuurwerk al in de aanloop naar 12 uur, dus een boel dieren met spanning. Gelukkig vinden ze steun in het bij ons zijn. Mooi hoe mijn vriend, die ik pas sinds maart ken, al zo vertrouwd is dat ze zich ook bij hem veilig voelen. In de hoek naast mij zie je nog een plukje hond Het was een pittige nacht, maar ben ieder jaar weer dankbaar dat ze grotendeels voor steun komen, dat voelt fijner dan wanneer ze zich allemaal verstoppen.
Wat een superheerlijke foto’s alweer Welkom voor alle nieuwe gezichten! Ik ga echt te goed op alle slapende dieren, zo heerlijk.
Uiteraard laat ik aan een ieder hoe je je jaar wil vullen, maar het is waarschijnlijk extra leuk om een foto te plaatsen die je in deze week hebt gemaakt. Zo zie je aan het eind van je jaar ook echt je dier(en) door het jaar heen. Zelf vond ik het heel leuk dat je dan wanneer je wil terug kan blikken naar elke week van het jaar. Met jonge dieren extra leuk omdat je ze dan op ziet groeien Mocht je het leuker vinden om gewoon willekeurige foto’s te plaatsen, is dat ook oké natuurlijk, maar ik wilde deze tip wel meegeven