Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:De planten had ik nog niet verwijderd en het is ook enige tijd goed gegaan. Ze krijgt nu een probiotica en multivitamine.
Helaas sinds een goede week weer erg aan het krabben en bijten, inclusief kale plekken op de staart gebeten. Dus weer maar eens in overleg met de dierenarts. Zij stellen ev ook injecties voor, maar die zijn wel erg duur (400-500 euro), ze kijken even hoe lang die zouden kunnen werken.
Ik bestel nu toch even een flesje cbd om te proberen.
En ik zie door de bomen het bos niet meer.
De link hier in het topic is cbd voor mensen, is dat veilig te gebruiken? Je hebt er specifiek voor honden ook, maar de prijs verdriedubbelt zo ongeveer ...
Duhelo schreef:https://www.cbd-x.nl/p/cbd-olie-puur-10
Deze kan dus gewoon veilig gebruikt worden voor honden?
(10 % omdat er dan 1 druppel per 5 kilo nodig is volgens de site, dus ongeveer 6 druppels per dag.)
Ze raden aan om het onder de tong te doen, maar kan ik het ook gewoon mengen met voer, of heeft het dan totaal geen effect?
Hennepzaadolie zelf heb ik ook betaalbaar gevonden, maar die bevat dan geen cbd, dat is dan wss niet zo werkzaam?
Duhelo schreef:Nyaleti schreef:Het gaat in de hennepolie niet om CBD. Het gaat om het omega zuur wat er in zit.
dus de percentages zouden dan in principe niet veel moeten uitmaken?
Marije112 schreef:Hier ook een jeukende hond + poten likken als gedragsprobleem. Allerlei anti depressanten ontvangen van de dierenarts, maar hier niet me begonnen.
Voorheen al CBD olie gegeven vanwege onweer, toen weer mee gestopt omdat de onweer stopte. Nooit de link gelegd tussen het likken en de CBD, dus nu weer terug op CBD. Het duurt een paar weken voor je resultaat ziet met vel problemen, maar ik zweer er (weer) bij.
L_iek schreef:Marije112 schreef:Hier ook een jeukende hond + poten likken als gedragsprobleem. Allerlei anti depressanten ontvangen van de dierenarts, maar hier niet me begonnen.
Voorheen al CBD olie gegeven vanwege onweer, toen weer mee gestopt omdat de onweer stopte. Nooit de link gelegd tussen het likken en de CBD, dus nu weer terug op CBD. Het duurt een paar weken voor je resultaat ziet met vel problemen, maar ik zweer er (weer) bij.
Welke geef je dan?