Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij ligt op dit moment lekker te slapen, heeft nog een klein beetje liquid snack op. Ik hoop dat hij zo nog een beetje wil eten, we gaan zo heel even naar mn ouders voor het kerstdiner. Daarna weer terug naar huis kijken hoe het met de patiënt is
Hevonen schreef:Misschien eens proberen om geen cerenia -tablet te geven. Er zijn zo te zien ook wat contra-indicaties, zoals darm-obstructies, vergiftiging etc. Ook kan een wisselwerking met andere medicijnen optreden.
Hier kun je er meer over lezen.
https://www.goodrx.com/pet-health/cat/cerenia-for-cats
Ik kan me voorstellen dat je het advies van de DA wilt opvolgen, maar iets tegen misselijkheid dat averechts werkt is natuurlijk niet zinvol.
Sterkte!
weer heel spannend allemaal, we wachten ook nog op de uitslag van de felv test van het lab.
de dierenarts hoopt volgende week de uitslagen van het lab te krijgen, zodra ze iets weten bellen ze op.
. We proberen hem zoveel mogelijk te helpen met alles. Hij drinkt goed en de sondevoeding is er ook goed ingebleven, nou moeten om de 6 uur sondevoeding geven en tussendoor probeer ik hem geregeld voer aan te bieden (natvoer en brokjes). Net heeft hij wat brokjes gegeten. Hij weegt nog maar 4,4 kilo, er moet echt heel wat bij
hij ligt nou heerlijk op mn vriend een beetje te dutten (die kan geen tv meer kijken zo met die kap voor zn neus)
jen schreef:Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan, echos gemaakt en van alles naar het laboratorium gestuurd. Geen idee of ze op fip getest hebben maar ik denk dat ze eigenlijk wel alles hebben proberen uit te sluiten. Meneer is weer mee naar huis, hopelijk komt hij wat bij van de sonde voeding
jen schreef:Deze is 0,7
Alles is zit tussen de normale lijnen behalve de ggt, dit kwam door het weinig eten wat hij binnen heeft gekregen legde de dierenarts mij uit.
. Hij ligt het liefst de hele dag bij ons, op ons of tegen ons aan. We verwennen hem goed en ik hoop dat de dierenarts morgen iets van uitslagen heeft.
hele moeilijke beslissing maar ik wil niet dat leven lijden wordt en op dit moment zie ik het echt somber in voor hem. Ik hoop natuurlijk op een wonder, we blijven hem heel veel liefde geven