Het natvoer gaat er goed in, vind hij errrug lekker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanneke137 schreef:Volgende vraag, ik vind het wel toevallig dat onze andere kat nu ook in huis begint te plassen. Is toch gek dat ze dat beide zijn gaan doen. Ons idee is om onze andere kant nu dus ook om te zetten van voer. Zonder aanvullende test vanuit de DA.
Jullie hier nog ideeën over? Is het gewoon stom toeval dat ze dit beide nu tegelijk hebben? Onze Moos hebben we al 4 jaar, en die heeft nog nooit buiten de kattenbak geplast.
Sourire schreef:Hanneke137 schreef:Volgende vraag, ik vind het wel toevallig dat onze andere kat nu ook in huis begint te plassen. Is toch gek dat ze dat beide zijn gaan doen. Ons idee is om onze andere kant nu dus ook om te zetten van voer. Zonder aanvullende test vanuit de DA.
Jullie hier nog ideeën over? Is het gewoon stom toeval dat ze dit beide nu tegelijk hebben? Onze Moos hebben we al 4 jaar, en die heeft nog nooit buiten de kattenbak geplast.
Voor de reden eens met degene voor mij. Maar zeker niet zonder aanvullend DA onderzoek op dieetvoer zetten. Dat is niet goed voor katten die deze problemen niet hebben. Bovendien zijn er twee vormen van urinewegproblemen die beide een andere behandeling en type voer vragen. Echt niet zomaar doen hoor.