Advies muilkorf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 07:58

Ik vind de Trixie ook echt te klein. Vanuit de hondenschool kreeg ik het advies om een muilkorf te passen met een tennisbal in de bek van de hond zodat je kunt zien hoeveel ruimte ze hebben als de bek wat open is.
Mijn ervaring met BamBam is dat ze snel verzenden, dus misschien nog de moeite waard.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 10:51

Ik zou bambam bv een bericht doen en vragen of het mogelijk is dat ze er een spoedje van kunnen maken voor je bv. En dan kan het misschien wel nog op tijd binnen zijn. (Ik heb er overheen gelezen denk ik wanneer je hem uiterlijk zou moeten hebben)

Ik vind de korf hierboven ook echt niet passen en zou die niet durven gebruiken.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 11:21

Oef die korven zijn echt te klein, ze moeten kunnen hijgen. Wanneer had je hem nodig? vanuit duitsland naar Zweden had ik hem binnen een paar dagen.

Ik heb de mijne uit Duitsland: https://www.chicundscharf.com/?cPath=64 ... anguage=de

ik heb even geen hijg foto maar hier kan je zien dat zij volledig kan hijgen. edit: ik heb alleen het leertje wat moeten knippen zodat die beter lag op de neus
Afbeelding

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 13:13

KarmaChansy schreef:
Oef die korven zijn echt te klein, ze moeten kunnen hijgen. Wanneer had je hem nodig? vanuit duitsland naar Zweden had ik hem binnen een paar dagen.

Ik heb de mijne uit Duitsland: https://www.chicundscharf.com/?cPath=64 ... anguage=de

ik heb even geen hijg foto maar hier kan je zien dat zij volledig kan hijgen. edit: ik heb alleen het leertje wat moeten knippen zodat die beter lag op de neus
[ Afbeelding ]

Sorry maar deze is dan weer net een maat te groot, dat zie je aan hoe de onderkant van de korf in haar strot duwt

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 13:44

Little_Gift schreef:
KarmaChansy schreef:

[ Afbeelding ]

Sorry maar deze is dan weer net een maat te groot, dat zie je aan hoe de onderkant van de korf in haar strot duwt

Idd hier ga ik helemaal in mee helaas. Dan liever iets te klein dat is vaak minder hinderlijk.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 14:56

Ik vind die laatste hier ook weer te groot inderdaad.

@TS wanneer moet je de korf hebben?