Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lightninggg schreef:Ik ga het ook eens bijhouden.
Ik heb 2 honden. Een border collie van 7 met artrose en incontinentie en een Jack Russel van 8 weken.
Voer voor de border collie is een 40 euro per maand. Supplementen voor de border collie moet ik eens uitrekenen. Met het supplement voor artrose doet ze ongeveer 6 maanden en het supplement voor incontinentie heeft ze gelukkig maar een half pilletje van nodig dus doet ze hier 2 maanden mee.
Juli was zoiezo een dure maand met aankoop van de pup, een kleinere bench, een reismand, heel veel speelgoed, ...
[ [url=m/4loMJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I3Sl8S.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Mir schreef:Wij hebben maar een klein hondje en kopen altijd 20 kg zakken, die gaan wel 3 maanden mee ongeveer gok ik. Verder af en toe wat vers vlees. Indien geen klachten geen hoge DA kosten. Enten doen wij al jaren niet meer.
Jeetje sommige honden komen in de buurt van stallingskosten pmMaar dan heb je ook wel een leuke grote hond!
mavantos schreef:_Mir schreef:Wij hebben maar een klein hondje en kopen altijd 20 kg zakken, die gaan wel 3 maanden mee ongeveer gok ik. Verder af en toe wat vers vlees. Indien geen klachten geen hoge DA kosten. Enten doen wij al jaren niet meer.
Jeetje sommige honden komen in de buurt van stallingskosten pmMaar dan heb je ook wel een leuke grote hond!
Helaas blijft een opengemaakte zak hondenvoer echt maar maximaal een maand goed
_Mir schreef:mavantos schreef:
Helaas blijft een opengemaakte zak hondenvoer echt maar maximaal een maand goed
Blijft ook niet in de zak, maar in een afgesloten bak