Temeraire schreef:Kan inderdaad wel riskant zijn.
Is het mogelijk hem een tijd op pijnstilling te houden en zoveel mogelijk aan te laten sterken en laten wennen aan zijn nieuwe huis, zodat hij straks wat sterker aan de behandeling kan beginnen?
Dit wilde ik ook voorstellen inderdaad, als hij met pijnstilling beter kan eten dan kan hij in elk geval wat op krachten komen en iets beter de narcose ingaan

. Ik dus in mijn panterprint pyjama, roze badslippers en een bakje snoepjes over straat, achter die kat aan
. Hij liet zich weer prima pakken. Maar sindsdien alleen maar bezig met weer een opening in het net vinden. Inmiddels deze met 294848393 tyrips afgezet, dus niet meer mogelijk (hoop ik). Wat me vooral dwars zit, is het constant miauwen en janken wanneer ik er ben. Ik werk 30u per week en heb 20u per week zelfstudie. Daarnaast ook nog mijn paard en een vriend waar ik niet mee samen woon. Ik ben dus gewoon veel van huis… Ik ben de afgelopen weken al een stuk minder naar stal geweest, omdat ik het anders sneu vindt dat Boes zo lang alleen zit. Zodra ik thuis ben, kan hij uren lang miauwen. Ik probeer vaak met hem te spelen, maar daar is hij na een paar minuten ook op uitgekeken. Hij lijkt vooral gewoon te willen knuffelen, of in ieder geval iets beleven. Ik denk dat hij zich kapot verveelt. Ook begint volgende week mijn hbo zelfstudie weer, waarbij ik dus 20 uur per week thuis studeer en mij wel moet kunnen concentreren…. Dilemma’s, want ik begrijp nog steeds niet goed wat hij wil wanneer hij uren lang zoveel geluid maakt. Kon hij maar wat meer zeggen dan alleen miauw 

. Samen met hem weer terug naar huis gelopen, waar hij op een gegeven moment de weg weer rook en mij vooruit liep. Boes ligt nu heerlijk stil en uitgeteld op de bank. 

.

De zwarte poes neemt hij letterlijk mee naar binnen. Die heb ik al een paar keer naar de deur moeten verwijzen.