Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Het is misschien niet echt on topic, maar kent iemand het pension in Woudenberg waar het zo vreselijk misgegaan is?
Men wil niet op details ingaan, maar het schijnt dat 11 honden in een zeecontainer zaten, wat ik op zich best vreemd vind, en door zuurstofgebrek zijn overleden. Dit is toch te vreselijk voor woorden?
mvdende schreef:thequeensmum schreef:Gaat het echt om de maanden juli/augustus?
Ik wilde als tip de Sierkamp in Nijkerk geven. Pension staat hier in de wijde omgeving zeer goed bekend. Kosten zijn 19 euro per nacht, maar…….
Op hun website staat dat bestaande klanten voorrang krijgen in de maanden juli/augustus ‘25. Weet niet om welke periode het zou gaan?
Juli en augustus 25 dus.
En deze melding kom ik steeds vaker tegen, dat bestaande klanten wél plaats gegeven wordt en nieuwe niet.
mvdende schreef:thequeensmum schreef:Gaat het echt om de maanden juli/augustus?
Ik wilde als tip de Sierkamp in Nijkerk geven. Pension staat hier in de wijde omgeving zeer goed bekend. Kosten zijn 19 euro per nacht, maar…….
Op hun website staat dat bestaande klanten voorrang krijgen in de maanden juli/augustus ‘25. Weet niet om welke periode het zou gaan?
Juli en augustus 25 dus.
En deze melding kom ik steeds vaker tegen, dat bestaande klanten wél plaats gegeven wordt en nieuwe niet.
purny schreef:En als je bijvoorbeeld iemand een aantal keren kennis laat maken met Skip?
Maar waarom perse de vakantie in het hoogseizoen? Je bent niet afhankelijk van schoolvakanties dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn?
Kun je de vakantie niet verplaatsen?
purny schreef:Oh zo.
Maar even een ander klein puntje. Ik vind het gebruik van een uitroepteken erg denigrerend overkomen. Dus svp dat niet meer doen.
En anders kun je in het laatste geval Skip meenemen, zijn zat mensen die met de hond op vakantie gaan.
Heb je ook nog gezelschap.
karuna schreef:Maar bijna een verdubbeling en een jaar of 4/5 ? Dat is wel heel erg fors meer. Nog los van het feit dat er kennelijk nu zoveel meer honden zijn of zoveel minder pensions of meer honden in de dagopvang waardoor anderen die alleen een vakantie plek zoeken af en toe geen kans meer maken.