Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Betalen jullie echt 900!!!!! euro voor een kattenbak die zichzelf reinigd, maar jij ondertussen zelf alsnog moet ledigen?
Ammenooit niet...
het verbaasd me , die prijs
Jolliegirl schreef:Betalen jullie echt 900!!!!! euro voor een kattenbak die zichzelf reinigd, maar jij ondertussen zelf alsnog moet ledigen?
Ammenooit niet...
future_vet schreef:Jolliegirl schreef:Betalen jullie echt 900!!!!! euro voor een kattenbak die zichzelf reinigd, maar jij ondertussen zelf alsnog moet ledigen?
Ammenooit niet...
Ja, is echt zo fijn met 3 katten. Daardoor hoef je geen 3 kattenbakken te hebben staan. Scheelt veel ruimte, geen stink kattenbak en de katten zijn er ook happy mee.
(En het grit wat ze eruit lopen zuigt de robotstofzuiger van 1100€ op, haha)
Jolliegirl schreef:Okay fair enough..
Als wij geen 2x daags gebonden medicijnen kat hadden, was het iets om te overwegen voor idd een weekendje weg te kunnen.
Daar lijkt het me dus ideaal voor. Helaas hier geen optie.
Ik schrik gewoon van de prijzen van de bakken...en als ik dan lees dat reparatie of service onwijs lang duurt en je alsnog kan gaan poepscheppen...
Vragen van mijn man :
Zijn ze er ook dicht? Een van onze katten piest recht achteruit, dus niet op de grond.
Hoe klontert het grid als dat ding direct na gebruik gaat draaien zoals op de promo-video?
Dat klonten heeft toch even tijd nodig?
Celiien schreef:Ik heb er zo lang over getwijfeld, toen de pre-order gedaan. Toen bleek dat de productie echt heel langzaam ging, geannuleerd en geld terug gehad.
Uiteindelijk voor een smartsift gegaan. Wat een verademing zeg! Hendeltje twee keer per dag overhalen, 2x per week de zak eruit. En de heren zijn er blij mee. Zijn forse britten, en de bak is echt ruim genoeg. Voor iemand die twijfelt maar een middenweg wilSmartsift is 'maar' 100, dus dat scheelt best wel
Laurievc schreef:Celiien schreef:Ik heb er zo lang over getwijfeld, toen de pre-order gedaan. Toen bleek dat de productie echt heel langzaam ging, geannuleerd en geld terug gehad.
Uiteindelijk voor een smartsift gegaan. Wat een verademing zeg! Hendeltje twee keer per dag overhalen, 2x per week de zak eruit. En de heren zijn er blij mee. Zijn forse britten, en de bak is echt ruim genoeg. Voor iemand die twijfelt maar een middenweg wilSmartsift is 'maar' 100, dus dat scheelt best wel
Dat vind ik dan wel weer interessant! Idd leuker prijskaartje... Hoe zit dat met die zakken? Moet je hun zakken gebruiken of werkt dit ook met een normale vuilniszak oid?
SassyMoon schreef:Hoe bevalt de nieuwe Petlux?
Yv_ schreef:SassyMoon schreef:Hoe bevalt de nieuwe Petlux?
Heb 'm nog steeds niet. Wel aangemeld bij DHL, maar ze hebben nog niets ontvangen. Gezien Petlux in de mail zei dat de levering tussen eind dec en 5 jan zou zijn, heb ik ze vandaag een bericht gestuurd. Ik ben keurignetjes in hun tijdsbestek thuis ben geweest en het ziet er nou niet naar uit dat-ie morgen geleverd gaat worden gezien die status niet veranderd. Nouja, na al die vertraging is een paar dagen extra ook niet zo erg, maar ik ben volgende week niet meer thuis en DHL heeft er hier nogal een handje van om het in je kliko te dumpen als je er niet bent, dus als hun hun belofte niet na gaan komen, wil ik een ander afleveradres. Ik kreeg een nietszeggend antwoord dat het op pallets bij DHL geleverd wordt maar dat hun gelukkig nog een code hadden om te kijken waar die uithing. En op verder antwoord zit ik al sinds 12:30 te wachten...
Mocht het positief aflopen en ik 'm morgen toch binnen krijgen, zal ik mijn bevindingen wel delen hier.
Mijn overweging was dat ik best veel werk en gewoon niet altijd veel thuis ben en dat ik zelf ook niet op een vieze wc ga zitten. Daarbij is het natuurlijk retehandig als ik spontaan even een nachtje ergens anders slaap. Vond de bakken alleen echt te klein, terwijl ik niet perse een XL kat heb ofzo. Dat zijn die modellen net als de V2 zeg maar, die je van elk merk ondertussen wel hebt. Toen kwam toevallig die pre-order van Petlux voorbij. Ik had er geen 900 euro voor overgehad zelf. Maar dit wachten ben ik ondertussen ook echt wel méér dan spuugzat. Maart besteld, januari levering... écht heel lang...