Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Inmiddels is Jip sinds 2 weken bij ons komen wonen. Ik had nog brokken mee van de fokker. Nu wil ik eigenlijk smorgens en savonds kvv gaan geven, maar overdag gaat ze met m'n man mee naar z'n werk (zit dan bij de meiden van de receptie op een vakantiepark) daar heeft ze gewoon altijd brokjes ter beschikking. Is dit erg als ze 2 a 3 x dgs kvv krijgt en overdag brokken eet?
idylle schreef:Ik moet even opzoeken in m'n boeken hoe het precies was, maar dacht iets van 1 a 2 weken elke dag wassen en dan om de dag en dan om de 2 dagen, dan om de 3 dagen tot dat je op 1 maand zit zo iets was het.
Is overigens alleen voor gladhaar.
idylle schreef:Inmiddels is Jip sinds 2 weken bij ons komen wonen. Ik had nog brokken mee van de fokker. Nu wil ik eigenlijk smorgens en savonds kvv gaan geven, maar overdag gaat ze met m'n man mee naar z'n werk (zit dan bij de meiden van de receptie op een vakantiepark) daar heeft ze gewoon altijd brokjes ter beschikking. Is dit erg als ze 2 a 3 x dgs kvv krijgt en overdag brokken eet?
PBA_ schreef:Als jullie vlees voeren maar soms nog brok moeten geven omdat he bijvoorbeeld weg bent en dat beter mee te nemen is bijvoorbeeld, welk brok is dan aan te raden?
Einde deze week verwelkomen wij onze nieuwe pup maar de vorige hond stond op brok dus heb nog wat te leren