Warboel schreef:Ik vraag me ook altijd af, of als de rottweiler van verderop in de straat iemands kat aan flarden scheurt diegene ook zegt “achjoh, dat is de natuur”
Ja dit dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Ik vraag me ook altijd af, of als de rottweiler van verderop in de straat iemands kat aan flarden scheurt diegene ook zegt “achjoh, dat is de natuur”
Warboel schreef:Susanne schreef:Dan moet je nog blij zijn als natuurliefhebber dat ze snachts de Kat wel binnenhouden voor de vogeltjes. Je zou schrikken van de cijfers als je ziet hoeveel schade katten aanrichten in de lokale fauna
En vergeet niet dat de honden nu overal weer aan de lijn moeten want “broedseizoen” en oei straks gaan ze achter een vogeltje aan!!!
Terwijl die katten hele vogelnestjes leeg roven, maar dan is het de “natuur” en normaal, want het zijn toch roofdieren? En het is zo schattig als ze een halfdood vogeltje mee naar binnen nemen voor de eigenaar als cadeautje.
Gewoon geen enkel huisdier zelfstandig achter de vogeltjes aan, zou het IMO moeten zijn. Zó verschrikkelijk krom dit.