Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Alma Nature kattenzand, maar het kan zijn dat dit te veel uitloop is bij langharige katten. Onze kortharige nemen wel iets mee, ik zie het vooral op het zwarte tapijt op de trap, maar vindt het heel fijn kattenzand, en maakt perfecte klonten zonder geur.
https://www.intratuin.nl/almo-nature-ka ... gLPBPD_BwE
tyleysmiley schreef:[ [url=m/M8t79v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D5E5Pp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze en besteld bij Plein.
Ze hebben meer varianten,ik heb ook nog van die korrels in 'soort van papier',maar die heb ik nog niet gebruikt...alleen de paarse(lavendel)en de groene(thee)
3heathcliff5 schreef:Oei, als het uit het assortiment is dan heb ik straks hetzelfde probleem hier. Als het echt niet meer terugkomt ga ik daar wel een klacht over indienen bij AH. Misschien komt het toch terug bij voldoende klachten.
nnicolex schreef:3heathcliff5 schreef:Oei, als het uit het assortiment is dan heb ik straks hetzelfde probleem hier. Als het echt niet meer terugkomt ga ik daar wel een klacht over indienen bij AH. Misschien komt het toch terug bij voldoende klachten.
Ja ik heb contact gehad met de klantenservice en ook een klacht ingediend maar ik kreeg inderdaad terug dat het landelijk uit het assortiment gaat (was ook bij aantal filialen en online in de bonus ivm leegverkoop) .. maar indienen van klachten is zeker de moeite waard want het nieuwe spul is echt niet te vergelijken!
Nickeltje schreef:Ik ga naar aanleiding van dit topic, de tofu korrels uitproberen.
Minder troep uitlopen zou ideaal zijn en tegelijkertijd is dat heel veel duurzamer dan wat we nu gebruiken.
De lokale dierenwinkel belde net terug dat ze dit sinds kort toevallig in het assortiment hebben zitten.
tyleysmiley schreef:Nickeltje schreef:Ik ga naar aanleiding van dit topic, de tofu korrels uitproberen.
Minder troep uitlopen zou ideaal zijn en tegelijkertijd is dat heel veel duurzamer dan wat we nu gebruiken.
De lokale dierenwinkel belde net terug dat ze dit sinds kort toevallig in het assortiment hebben zitten.
Jaaaa krijg je geen spijt van.
Ik heb totaal geen kieskeurige katten en kan alles in de bakken gooien,maar deze is en blijft bij mij favoriet.
Wat fijn dat ze deze bij je dierenwinkel verkopen..scheelt het in prijs?
Inmiddels de papierkorrels allang opgemaakt en wat een ellende.
Het stinkt behoorlijk,niet voor herhaling vatbaar.
De tofu korrels blijven echt favoriet.
tyleysmiley schreef:Nickeltje schreef:Ik ga naar aanleiding van dit topic, de tofu korrels uitproberen.
Jaaaa krijg je geen spijt van.
Ik heb totaal geen kieskeurige katten en kan alles in de bakken gooien,maar deze is en blijft bij mij favoriet.
Wat fijn dat ze deze bij je dierenwinkel verkopen..scheelt het in prijs?
Inmiddels de papierkorrels allang opgemaakt en wat een ellende.
Het stinkt behoorlijk,niet voor herhaling vatbaar.
De tofu korrels blijven echt favoriet.
xoranlover schreef:Ik heb momenteel om te testen de tofu korrels van hoopa. Wij gaan dit vanuit de cattery waarschijnlijk verkopen. Ik ben er heel enthousiast over. Het klonterd goed, zeer weinig uitloop behalve als Elani besluit het eruit te vissen om mee te spelen. Het mag in de groene container en in de wc.
Het neemt veel vocht op waardoor je minder afval hebt.
We hebben het nu een maand erin zitten in 1 bak. De rest nog niet en gaan straks nog een bak erbij pakken.
Ook voor de kittens zeer fijn want mochten ze dit eten dan kan her geen kwaad. Ik vind het ook niet stinken of ruiken.
Voordeel ten opzichte van bentoniet is dat dit niet blijft plakken aan de bodem. Dus over een paar weken zullen wij waarschijnlijk zelf verkooppunt worden van dit grit.