Nyaleti schreef:Bij andere gaan ze al dood zodra ze in aanraking komen.
Alleen weet ik even niet meer welk merk wat doet.
Dat is stofnaam Selamectine (Stronghold of Revolution). Dat werkt supergoed, ook in de omgeving (mandjes enzo)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Vandaag behandeld met spul van de dierenarts dus dat ze maar allemaal dood mogen neervallen![]()
En meteen ontwormingstabletten gehaald.
Wel duur geintje, zo’n vlooienplaag
Selina schreef:Vandaag behandeld met spul van de dierenarts dus dat ze maar allemaal dood mogen neervallen![]()
En meteen ontwormingstabletten gehaald.
Wel duur geintje, zo’n vlooienplaag
amber15 schreef:Selina schreef:M’n hond heeft ook een dikke, lange schaamhaar-achtige vacht en kammen gaat dus bij haar lastiger dan bij de katten.
Ik heb helaas geen tips, maar ik vraag me als beelddenker nu vooral af wat voor ras je hond is![]()
Kimddddd schreef:Vlo-kill helpt ook...Ik weet niet of dat is genoemd al. Moet wel in combi met andere middelen. Maar het doorbreekt de cyclus want de vlooien worden onvruchtbaar en de eitjes komen niet uit.
robert45 schreef:Kimddddd schreef:Vlo-kill helpt ook...Ik weet niet of dat is genoemd al. Moet wel in combi met andere middelen. Maar het doorbreekt de cyclus want de vlooien worden onvruchtbaar en de eitjes komen niet uit.
Vlo kill dood direct de vlooien en werkt 24 uur.
De vlooienanticonceptie waar jij het over hebt van beaphar bestaat niet meer.
Je haalt 2 zaken door elkaar..