Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Oh wat een spanning zeg, het zou toch wat zijn als dat jouw kat is!!
Heb je iets van foto's ofzo waarmee je zou kunnen bewijzen dat het jouw kat is, als hij het is...?
Ik weet eigenlijk niet hoe zoiets werkt.
Melzazu schreef:Ja ik vroeg me dus ook al af hoe je dan gaat aantonen dat het je kat is en stel dat je zelf helemaal overtuigd bent en de mensen van de opvang niet. Brrr lijkt me best heel spannend die hele situatie.
Heel veel succes TS, ik hoop zo dat je mag gaan kijken.
Cowgirl schreef:kat is 6 jaar vermist kan in al die tijd dus ook door vechten een snap uit z'n oor hebben bv of littekens op de neus... Ik zeg maar wat.Heb je een foto van je kat.
Ik heb er als oud dierenambu medewerker al heel wat moeten identificeren.
Soms gaat het echt om hele kleine dingen zoals een klein hapje uit het oor bv of een wit/blank stipje op de onderkant van de tenen.
Bij twijfel nodigde ik altijd de mensen uit.
Ik hoop dat het je kat is.
Art_Ificious schreef:Cowgirl schreef:kat is 6 jaar vermist kan in al die tijd dus ook door vechten een snap uit z'n oor hebben bv of littekens op de neus... Ik zeg maar wat.Heb je een foto van je kat.
Ik heb er als oud dierenambu medewerker al heel wat moeten identificeren.
Soms gaat het echt om hele kleine dingen zoals een klein hapje uit het oor bv of een wit/blank stipje op de onderkant van de tenen.
Bij twijfel nodigde ik altijd de mensen uit.
Ik hoop dat het je kat is.
Cayenne schreef:Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik even op de FB pagina gekeken van Arnhem. Hij is wel apart rood in zijn gezicht en verder helemaal geen wit. Heeft jouw kat dat ook TS?
Want volgens mij komt dat donkere rood niet zo vaak voor bij rode katers. Dus dat is wel een aanknopingspunt.
KletsKoekje schreef:Cayenne schreef:Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik even op de FB pagina gekeken van Arnhem. Hij is wel apart rood in zijn gezicht en verder helemaal geen wit. Heeft jouw kat dat ook TS?
Want volgens mij komt dat donkere rood niet zo vaak voor bij rode katers. Dus dat is wel een aanknopingspunt.
Ja deze kleur rood, ook die strepen boven zijn hoofd en op zijn wangen en die strepen op zijn staart. Deze kat lijkt ook geen al te lange staart te hebben, net als die van ons. Geen wit. Hij was alleen wel dik toen hij vermist raakte en nu niet, dus hoop niet dat dat vertekent/ze moeilijk doen. Maar juist aan de strepen en vacht, de gezichtsuitdrukking zie ik het. En aan zijn specifieke miauw kan ik hem hélemaal identificeren.
KletsKoekje schreef:Cayenne schreef:Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik even op de FB pagina gekeken van Arnhem. Hij is wel apart rood in zijn gezicht en verder helemaal geen wit. Heeft jouw kat dat ook TS?
Ja deze kleur rood, ook die strepen boven zijn hoofd en op zijn wangen en die strepen op zijn staart. Deze kat lijkt ook geen al te lange staart te hebben, net als die van ons. Geen wit. Hij was alleen wel dik toen hij vermist raakte en nu niet, dus hoop niet dat dat vertekent/ze moeilijk doen. Maar juist aan de strepen en vacht, de gezichtsuitdrukking zie ik het. En aan zijn specifieke miauw kan ik hem hélemaal identificeren.