Zwangerschapsgymnastiek! Ze heeft al een tijdje vakantie van het werk bij de kudde. Met loopsheid is het al geen prettige hond om mee te werken, tijdens de dracht dus ook niet Plus dat het lichamelijk best zwaar is voor ze. Dus met 3 fitte mannen in huis mag Lyn lekker thuis blijven.
Ahh laat ze het maar niet horen is haar gedrag ook anders nu?
Ze is wat meer hangerig. Normaal is ze super scherp bijvoorbeeld met schapen maar dat is sinds de loopsheid helemaal weg. Normaal komt dat daarna weer terug maar ze was natuurlijk drachtig. Dus we werken al tijdje niet meer op enkele keer klein klusje na. Ze vind wel leuk eens per dag even klein clubje verzamelen bijvoorbeeld als we controles doen. Maar verder ligt ze vooral thuis te slapen!
Ze ziet er net zo stom uit als drachtige windhonden
Nynkster
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-23 10:53
49 dagen vandaag! Nog 2 week tot de uitgerekende datum. Maar m’n gevoel zegt dat ze er dan al wel zijn
Mega dikke buik heeft ze al
Gister avond hielp ze me nog met wat klusjes bij de schapen. Beetje oplopen en schapen van de hekken terug de kooi in drijven. Easy voor lyn en dan is ze toch nog even beetje bezig
Verder hadden we gister een dagje vrij en bedacht ik om de werpkist een beetje te personaliseren
En we zijn nu lekker aan het werk en ik houd lyn met de camera in de gaten
Suusw
Geplaatst: 14-08-23 18:25
T hangbuikzwijntje Ben benieuwd hoe lang ze je laat wachten Werpkist is gaaf geworden zo, mooi logo
Geplaatst: 23-08-23 17:32
Wat gaaf, TS! Wij hebben zelf in het verleden werklijn- en showlijn Border Collies gehad. Ik laat dit topic niet aan mijn zoon zien, want die loopt al jaren te zeuren of we niet toch weer BC's kunnen hebben. We werken allemaal en dat is voor mij een reden om het voor alsnog niet te doen, maar wat is het moeilijk om nee te zeggen als hij weer met een foto of advertentie op de proppen komt.
Het water is gebroken om 20 voor 8, we zitten nog steeds braaf te wachten tot de eerste pup zich meldt. Lyn is wel heel onrustig maar nog niet echt persen ofzo…. Wachten wachten wachten