Susanne schreef:Vreselijk die beesten. Houd je huisdier lekker bij je. Het is hier zelfs zo erg dat ze op het gras van speelveldjes en de basisschool schijten, en honden krijgen hier uiteraard de schuld van. Heb ze het meerdere keren zien doen, ze begraven het niet eens. Ook niet in zand. Ik was al geen enorme kattenliefhebber maar sinds ik een eigen huis en tuin heb ben ik er helemaal klaar mee. Zit je lekker te tuinieren en graai je weer in zo’n drol. Of worden je dure plantjes vernield, om nog maar niet te spreken over de vogeltjes etc. die vermoord worden.
Wij hebben ook van alles geprobeerd maar niks werkt echt goed. Ik stuur nu gewoon de hond eropaf. Hij doet ze niets maar jaagt ze wel de tuin uit. Heb het hem wel zo aangeleerd dat hij op straat er niet achteraan gaat voor zijn eigen veiligheid.
Haha ja want als jouw hond bij de buren in de hortensia's zit ben jij de asociale maar dat je zelf in de moestuin steeds in de stront van hun kat grijpt is wel normaal. Het is zo krom met die katten en dat het allemaal maar moet mogen.
Hier ook geen medelijden en gewoon de honden er vol achteraan als ze in de tuin zitten te loeren op mijn kwartels, duivennest of de mezen en mussennestjes in de lindebomen.